Navnerulett..

caraks

Caraks
*MIA*
Jeg tenkte at jeg kunne prøve navnerulett på nettet, slik at jeg kanskje kunne få noen tips på guttenavn. Det hele ble basert på mors og fars navn og fødseldato! Men det ble svært lite hjelp i det...Guttenavnet som visstnok skulle passe for oss var Mohammed!! Kunne nok tenkt meg et litt mer norsk navn, så jeg gjør det på gamlemåten jeg:)
 
Hehehehehehe mohammed ja.. ikke akkurat det navnet jeg har på førsteplass..
 
Jeg tenkte at jeg kunne prøve navnerulett på nettet, slik at jeg kanskje kunne få noen tips på guttenavn. Det hele ble basert på mors og fars navn og fødseldato! Men det ble svært lite hjelp i det...Guttenavnet som visstnok skulle passe for oss var Mohammed!! Kunne nok tenkt meg et litt mer norsk navn, så jeg gjør det på gamlemåten jeg:)

Hvor på nettet fant du denne?
Dette hørtes litt artig ut og prøve for å få seg en god latter ;)
Forstår du vil ha et mer norskt navn :)
 
jeg tastet inn navn på ungene jeg har fra før.. ellers kan du jo bruke navn du liker men ikke kan bruke hvis du tok an? så kommer den med forslag..
link til dere andre: http://navn.klikk.no/
 
Og Rangfrid som jentenavn :p
 
Måtte prøve jeg også. Fikk Lone og Walter. Det siste kan jeg vel trygt si er ganske uaktuelt! ;)
 
På gutt fikk vi Bo :p Jente fikk vi Emilija!
 
Virker som en del mildt sagt uvanlige navn fra den rulletten. Bortsett fra mohammed da, det er vel ganske vanlig.
 
Back
Topp