Navnebytte

Tok likt. Så heter vi alle det samme. Går d til helvete med oss, så beholder jeg nok navnet :)
 
Er ikke gift, men hadde ikke gjort det. Grunnen er en av Norges mest vanlige og kjedelige etternavn. Da synes jeg heller ham burde tatt mitt. Fint å ha samme etternavn som familie.
 
Skal ta hans når den tid kommer. Barna får kun hans før vi gifter oss. Navnet mitt er et av de typiske "åja du er en av dem ja" :meh:
 
Hvorfor ble det hans etternavn på barnet når ditt er finest? ;) Han skulle tatt ditt:p
Nei gudene vet gitt [emoji14] Det bare ble slik [emoji14] Jeg tenkte ikke over det faktisk og det var mitt valg attpåtil [emoji23][emoji23] Så skal jammen ikke legge skylda på han en gang her [emoji56][emoji23]
 
Vi hadde et barn sammen før vi giftet oss, barnet hadde kun pappan's navn. Da vi giftet oss byttet vi så alle hadde mitt etternavn som mellomnavn, og pappan's som etternavn :)
Vi har et utenlandsk etternavn, og tok mitt som mellomnavn så det(kanskje) blir enklere for barna våres å få jobb når de blir voksne. En del arb.giv ansetter jo ikke folk med utenlandsk navn..
I tillegg så er jeg stolt av navnet mitt, sier noe om hvor jeg kommer fra, så fint å føre det videre også :)
 
Nei, har ikke byttet navn. Ungene har mitt som mellomnavn
 
Byttet til hans da vi giftet oss. Han hadde to barn fra før med kun hans etternavn, så nå har alle samme etternavn. Føles mer som en familie da, syns vi. Begge to har foreldre som fremdeles er gift og har samme etternavn. På dørskiltet her står det 'her bor familien..'
 
Vi hadde egentlig bestemt oss for at begge skal ta mitt som mellomnavn og hans som etternavn, men det er jo sånn styr å bytte navn, så det har dratt litt ut...:hilarious: Hvis vi får barn skal de få begge etternavnene, med mitt som mellomnavn.

Kunne aldri valgt å ta bare hans etternavn, men hver sin smak:)
 
Back
Topp