Navn??

Guttemamma91

Betatt av forumet
Trenger tips til guttenavn som passer til Odin og Abel[emoji4] Vi sliter litt med å finne navn som vi syns passer, kom gjerne med tips [emoji2]
 
Vetle, Fabian, Anker, Sigurd, Taran.
 
Nei, det må ikke være på fire bokstaver. Har f.eks noen jeg ikke helt klarer å legge fra meg som Viktor, Mattis osv [emoji6] men føler heller ikke at de passer [emoji58]

Synes både Viktor og Mattis passer til navnene dere har fra før. Hvertfall med tanke på at det er tostavelsesnavn :)
 
Synes Birk og Mattis er gode kandidater. :) Er forresten en big fan av navnene du har på dine eldste sønner også. :) Kunne valgt begge selv. :)
 
Synes Birk og Mattis er gode kandidater. :) Er forresten en big fan av navnene du har på dine eldste sønner også. :) Kunne valgt begge selv. :)
Takk for det [emoji16] det er ikke mange som heter det her, hvertfall ikke Abel og det er noe som er viktig for oss. Jeg syns selv Birk er kjempefint til lillebror men mannen syns ikke det selv. Mattis er en sterk kandidat men foreløpig har vi ikke bestemt oss helt.. Det løser seg forhåpentligvis når lillebror kommer [emoji4]
 
Takk for det [emoji16] det er ikke mange som heter det her, hvertfall ikke Abel og det er noe som er viktig for oss. Jeg syns selv Birk er kjempefint til lillebror men mannen syns ikke det selv. Mattis er en sterk kandidat men foreløpig har vi ikke bestemt oss helt.. Det løser seg forhåpentligvis når lillebror kommer [emoji4]
Abel er virkelig et flott navn. :) Min samboer liker det ikke særlig godt. Igjen er han veldig sær, så han liker ikke så mange navn i det hele tatt. [emoji6] Selv er jeg veldig glad i de norrøne gudenavnene. Får gutt nummer to med gudenavn, og det er veldig stas. :)
 
Abel er virkelig et flott navn. :) Min samboer liker det ikke særlig godt. Igjen er han veldig sær, så han liker ikke så mange navn i det hele tatt. [emoji6] Selv er jeg veldig glad i de norrøne gudenavnene. Får gutt nummer to med gudenavn, og det er veldig stas. :)
Norrøne navn er veldig fine [emoji4] hadde ikke fått satt meg så inn i navn før vi fikk nr to jeg, samboer sa omtrent fra da vi begynte å date at han skulle ha Odin som navn på sin første sønn [emoji38][emoji23] og at han kom til å få tre gutter først og så ei jente som attpåklatt etter hvert [emoji23] det med de tre guttene stemmer jo [emoji28] Men han er jo litt sær på navn han også selv om han liker norrøne så er Birk ikke fint i hans mening, heller ikke Storm.
 
Back
Topp