Navn?

Ane79

Flørter med forumet
Har dere begynt å tenke på det? Eller venter dere til OUL?
 
Vi har både 2-3 jentenavn og guttenavn vi liker :)
Så får vi diskutere skikkelig etter ultralyden. Men er nokså bestemt på hva det blir :)
 
Jeg vil ha Theo hvis det blir gutt, samboeren er ikke helt frelst. Jentenavn aner jeg ikke ennå, men diskusjon får vente til etter oul :)
 
Har noen ideer, men venter til etter oul på å bestemme oss. :)
 
Navn var vanskelig sist. Og lillebror het faktisk bare lillebror i to uker etter han var født. Men vi venter til etter oul. Mulig vi venter til etter fødsel også. For jeg syns det er lettere når vi har hilst på vår nykommer. Vi hadde et navn sist, men når lillebror var født så passet ikke navnet i det hele tatt. Og vi valgte et helt annet navn enn det som først var tenkt.
 
Vi tenker på navn... Denne gangen står vi fast på guttenavn :( Jeg skal ikke vite kjønnet, så jeg vil ha 1 av hvert navn klart i god tid.
 
Jeg vil ha Milo på gutt, sambo vil ha Scott. Han vil ha Saga som jentenavn, men der har jeg sikkert 80 forslag :)
 
På de to første hadde vi flere navn på blokka når knerten ble født, men vi syntes ikke det var noe enklere å velge navn når barnet var kommet, så på tredje bestemte vi oss i god tid. Og det var veldig fint å ha et navn da hun kom, så det vil vi nå også. Men utover det, har vi ikke noe navn klart. Det er ikke så lett! Det må jo være et sterkt og vakkert navn som ikke er så mye brukt, men som ikke er så ukjent/ vanskelig at ingen klarer å skrive det. Sååå vi har litt igjen, altså :hilarious:
 
Guttenavnet er bestemt. Det blir Ole Halvor. :) jentenavn er vi ikke enige. Han vil ha Ingrid linnea, men jeg er ikke helt med på den. Eneste vi vet er at vi skal ha dobbeltnavn. :)
 
Har noen jentenavn vi begge liker, men guttenavn er vanskeligere. Tror vi venter til vi evt får vite kjønn, blir d jente trenger vi jo ikke tenke så alt for mye mer på d:p
 
Har dere begynt å tenke på det? Eller venter dere til OUL?
Har ikke tenkt på det enda. Surrer selvsagt litt i bakgrunn. Men liker å vente til etter ul med å diskutere det. Er liksom så tidlig nå :p
 
Jeg vil ha Milo på gutt, sambo vil ha Scott. Han vil ha Saga som jentenavn, men der har jeg sikkert 80 forslag :)
Finnes det folk som heter Milo? Har så langt bare møtt hunder som heter det :p Ikkje for å være slem altså, men tror eg hadde holdt med samboer din her :)
 
Finnes det folk som heter Milo? Har så langt bare møtt hunder som heter det :p Ikkje for å være slem altså, men tror eg hadde holdt med samboer din her :)
Har ikke hørt om noen hunder som heter det jeg :) Syntes det er veldig fint :)
 
Vi har bare jentenavn, Sienna Nikoline.. Hvor Nikoline er etter min bestemor... Blir det gutt sliter vi :-/ kommer aldri til å bli enige!
 
Vi tenker litt på navn, men har ikke landet noen ting. Datteren vår har et sjeldent navn, oppkalt etter noen som har betydd mye for meg. Så vi ønsker jo at neste også får et navn som vi assosierer positivt med noen, og som ikke er på topp 10 lista akkurat nå :)
 
Jeg kjenner nydelig gutt som heter milo! Hun spurte vel ikke om hva noen syns om navnet? :)
Eg har ikkje hørt det før. Uansett, hennes valg- og viktigste er at ho og mannen liker det, ikkje hva eg syns! Om man ikkje tåler folks mening, så legger man vel ikkje ut tanker?!
 
Back
Topp