navn ?

nnugni

Glad i forumet
noen som sitter å tenker litt på det ? her har det egentlig kommet til meg i
søvne men vi får jo se hva min mann sier om navnene men hva synes dere
emma louise eller storm andreas

emma er familie navn og det samme er andreas det er litt viktig for meg at baarnet er oppkaldt etter noen i familie min datter aurora marie er  det marie som er familie navnet og hun er oppkaldt etter 5 stykker
 
Kjempefine navn 

Her er det bestemt Eline på jente (er mammas mellomnavn) og Sigurd på gutt ( det heter morfaren til samboeren )

Men så er det jo slik sier mange at det er ikke sikkert barnet passer navnet når man endelig får det i armene....så vi tenker på Jonas og Sara om det ikke skulle passe 

Men hvem vet...kanskje det dukker om flere navn man liker....
 
Navn har vi allerde tenkt på en stund ja. Men mystisk nok er det jentenavn jeg har brukt mest tid på, så underbevisstheten min tror nok det er ei jente :-)
De to eldste har dobbeltnavn begge to, så det bør vel minste få også. De eldste er oppkalt (ett av navnene), så vi får se hva vi ender på denne gangen nå da. Spennende prosess dette med navn! :-)
 
Louise er et veldig fint navn. Eller louisa :) Emma og! Synd det er så mange som heter det nå bare. Datteren vår heter Mathilda.. Vi tenker på Lotta denne gangen. Evt lotta elisabeth etter søsteren min, Eller Mikkel hvis det blir gutt.
 
ja tenker litt her og :) iallefall eg :D
jeg er veldig på dette med familie navn jeg da :)

og jeg har og tenkt mest på jente navn :D tror det blir jente innerst inne ;)

blir det jente: Signe-Kristine  (det er bestemt :D )
(Signe etter min bestemor og Kristine etter bestmoren til mannen, men ho het Mary Kristiane)

blir det gutt : her er vi ennå veldig usikre.. men jeg har kommet med et forslag som kanskje Knut Olav ? eller bare Knut
(Knut heter min pappa, pappas onkel, oldefar og tippoldefar. Olav etter mannens bestefar Ola.
Nils er og et familie navn etter mannens bestefar. eller noe med Ola kanskje..

men her har vi ennå tid til å tenke. gubben er ikke like begeistra for Knut Olav. jeg vet ikke helt selv.. men jeg vil gjerne ha en Kunt, siden det 3-4 genrasjoner på denne gården som har hatt det navnet. :) og jeg er odelsjente ;)
 
Navn er vanskelig. Sist ble vi enige om Mie lørdagen før ultralyden først ii uke 27 avslørte en gutt... Nå heter bestevenninna til sønnen Mie så det er bruk opp. Nå synes vi Lotte er fint så da blir det vel en gutt til :-D guttenavn har vi ikke snakket om. Sist var vi veldig på Henrik og evt Martin, men de har vi vel slått fra oss. Har lyst på litt norske navn og det skal være enkeltnavn og helst ikke for populært. Jobber jo i bhg så noen navn blir både brukt opp og uaktuelle...
 
Har ikke begitt oss ut i den diskusjonen enda... vi gikk mange runder sist før vi ble enige og jeg tror det blir enda flere runder denne gangen, vi har rett og slett veldig ulik smak når det kommer til navn. Men jeg har jo noen favoritter da, liker Cornelia, Mathilde, Simone, Henrik og Lukas. Men mannen liker ikke noen av disse
 
Back
Topp