Navn til skjult gruppe.

..spireliten..

Forumet er livet
Det er faktisk bare 1000 innlegg til, så oppnår vi kravet til å få egen skjult gruppe.

Men jeg tenkte vi kunne komme med navneforslag mens vi venter. Så lager jeg en avstemming når vi har fått noen navn å velge mellom:)


Skjult gruppe er en hemmelig gruppe der det kun er medlemmene som har tilgang til innholdet i gruppen:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
 
Ikke alle barna som blir nyttårsbarn- jeg får nok ikke termin før sent januar/tidlig februar.

Vinterbaby
Januarmamma
Frost 18
Vinterlykke
 
Januarmødrene eller januarbarna, med årstallet bak. Ellers likte jeg januarspirene godt [emoji254]
 
Hvordan ligger vi an til skjult forum ? Og jeg aner ikke når termin er må jeg bare sette meg på en random dato på termin lista da?
 
Men... om gruppa blir skjult.. jeg ble akkurat medlem på bv. Og jeg er heller ikke blitt kjempeaktiv enda.
 
Men... om gruppa blir skjult.. jeg ble akkurat medlem på bv. Og jeg er heller ikke blitt kjempeaktiv enda.
Denne gruppa blir ikke skjult. Men vi får tilgang til enda en side, der kun vi som er medlem får se.
Januar 2018 fungerer som før:) Men da har vi skjult til å ta opp litt mer sensitive spørsmål. Også kan vi dele bilder selv om vi ønsker å holde oss anonyme på januar 2018:)
 
Ikke alle barna som blir nyttårsbarn- jeg får nok ikke termin før sent januar/tidlig februar.

Vinterbaby
Januarmamma
Frost 18
Vinterlykke

Enig i dette.. Selv om slutten av januar også er på nyåret..
 
Gleder meg til jeg får tilgang. Skjønner ikke helt hvordan jeg ser om jeg har skrevet 50 innlegg her [emoji13] har akkurat bekket 50 men vet ikke mer [emoji23]
 
Back
Topp