Navn :-p

Sommerdrøm

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Har sånn smått begynt å tenke litt på navn, men jeg synes det er så vanskelig denne gangen. Vi vet ikke kjønn heller. Har dere noen tips?
Største heter Helene Mathea, så det må passe med det :)
 
Her blir det nok enten Jenny eller Hedda (sikkert dobbeltnavn, men usikker på kombinasjon) om det blir jente. Gutt er mye vanskeligere. Jeg vil gjerne ha Emilian.. men mannen synes det er helt grusomt :p Vet ikke kjønn enda vi heller. Største heter Leah Victoria, så må passe med det :)
 
Her har alle tre norrøne navn... har et jentene som er ganske sikkert... men har også fler andre jentenavn jeg/vi liker godt... guttenavn er det værre med så begynt å tråle navnbøker mm.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Far i huset her likte heller ikke Emilian. Det var alt for feminint for hans smak. :p er veldig vanskelig å finne guttenavn da jeg ikke synes noen guttenavn er fine. Så her blir det nok en navnløs baby. :p
 
Maximilian da? Også feminint?:p jeg liker faktisk begge to veldig, men aldri spurt mannen om hans mening ang disse navnene!

Mannen har et jentenavn han alltid har likt, og det er Fay. Synes det er fint men ikke helt enig, for jeg vet det finnes bedre:D
 
Maximilian da? Også feminint?:p jeg liker faktisk begge to veldig, men aldri spurt mannen om hans mening ang disse navnene!

Mannen har et jentenavn han alltid har likt, og det er Fay. Synes det er fint men ikke helt enig, for jeg vet det finnes bedre:D

Haha, mannen i huset hos meg sammenligner nettopp Emilian, med Maximillian som både han og jeg forøvrig ikke synes noe om. Jeg synes Emilian er veldig fint, og det er det eneste guttenavnet jeg kan tenke meg på nåværende tidspunkt.. så redd for det blir en navnløs baby her også om det blir gutt :p
 
Min og syns Maximilian er like feminint. Så ja. Navnløs :) haha
 
Mannen liker norrøne navn, med det har aldri appellert til meg. Jeg er mer glad i sjeldne navn og gjerne også dobbeltnavn (har det selv).. Tror baby blir navnløs! ;)
 
Mannen liker norrøne navn, med det har aldri appellert til meg. Jeg er mer glad i sjeldne navn og gjerne også dobbeltnavn (har det selv).. Tror baby blir navnløs! ;)
Vi er heldigvis gla i norrøne navn begge to.
De to barna vi har hos oss heter Tord og Ulva, og vesle engelen heter Munin
Har alltid vært gla i vikingtid og middelalder... helt fra jeg var litta... samtidig vil vi ha no enkelt å skrive og et navn ikke alle ungene i klassen kommer til å ha... bare i klassen til guttungen er det 3 jenter som heter Emma og 3 som heter Thea... så skulle vi gå utenfor det norrøne blir det hvertfall IKKE topp10 navn
 
Vi er heldigvis gla i norrøne navn begge to.
De to barna vi har hos oss heter Tord og Ulva, og vesle engelen heter Munin
Har alltid vært gla i vikingtid og middelalder... helt fra jeg var litta... samtidig vil vi ha no enkelt å skrive og et navn ikke alle ungene i klassen kommer til å ha... bare i klassen til guttungen er det 3 jenter som heter Emma og 3 som heter Thea... så skulle vi gå utenfor det norrøne blir det hvertfall IKKE topp10 navn
Liker ikke topp 10 jeg heller! Har to favoritter om det blir jente, og det er mindre enn 100 som heter det i Norge :)
 
Begge mine har dobbelt navn. En gutt og jente. Og neste vil jeg skal få ett kort navn faktisk :p grunnen er vel fordi jeg omtrent aldri bruker begge navnene dems :p Liker Liam og healy :) men mannfolket blir aldri enig i noe
 
Vi har nesten ikke snakket om det i det hele tatt... Jeg har jo hodet fullt av forslag, men foreløpig har alt blitt avslått. Så dette er en prosess som kommer til å ta veldig lang tid... ;)
 
Back
Topp