Navn på termingruppe?

Enitsirk85

Elsker forumet
Ser det er flere som har banner ved siden av nickene sine med navn på termingruppen de er i, hvordan har de fått det til? Har de laget en egen gruppe utenom termingruppen? Noen som har peiling?

Hadde jo vært gøy med et eget navn på marsspirene :Heartred
 
Åååh, oki, da er jeg med.
Hvor mange innlegg må vi ha for og få det da? :)
 
Lurer på om det er 5000? Det er i hvertfall en av grunnene til at man oppfordrer til å ha disse leketrådene, det går fortere hvis mange er aktive der! Personlig er jeg ikke så aktiv på åpent etter å ha kommet inn på skjult, føles tryggere ut å være mer åpen der inne.
 
Hei!

Det stemmer at termingruppen må oppnå totalt 5000 innlegg for å få skjult gruppe.
Da kan man, etter å oppfylle visse kriterier, få bli medlem der - og dermed også få banner med navn under profilbildet sitt.
Siden dere har begynt å spørre om dette, skal jeg straks poste et innlegg med litt mer informasjon om dette :)
 
Da får vi bare skrive i vei da :)
 
Marsipanene var et søtt forslag ja!

Noen som vet om det går an å lage avstemning sånn man gjør på Facebook, hvis det kommer inn flere forslag?

:love7

Det skal gå an ja, har ikke gjort det før men ser at andre har gjort det, så det er mulig :)
 
Syns dere er flinke, jeg!
Det går an å opprette avstemning, men det må gjøres fra nettleser - og man må være i nettleser for å kunne bruke avstemningen fullt ut også. Så det kan dere jo gjøre om dere ønsker, men kanskje er det like greit å bare bli enige i en vanlig diskusjonstråd. Dere bør også tenke på en tilgangsansvarlig - kanskje noen har veldig lyst? :)

Her er lenken til tråden der jeg forklarer litt om skjult gruppe - jeg oppdaterer straks tallene her også, så dere ser hvor fort det går fremover! :D

Tråd om skjult gruppe
 
Hvor står det henn hvor mange innlegg jeg har i denne termingruppen? Var vel innlegg jer som telte hvis en ville være med i skjult gruppe
 
Hvor står det henn hvor mange innlegg jeg har i denne termingruppen? Var vel innlegg jer som telte hvis en ville være med i skjult gruppe

Da må du søke på deg selv, og markere at søket kun skal gjelde mars 2019.
Det gjør du ved å gå inn på "Søk i forumet", skrive inn ditt brukernavn under "skrevet av medlem" og markere "Mars 2019" i listen over forum. Så søker du. Ved å bla helt ned på siden, står det antall treff - som da er det samme som antall innlegg i termingruppen her :)
 
Back
Topp