Navn på den lille

En tråd i '2009' startet av Cutie Funny Bubbles, 14 Aug 2008.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Cutie Funny Bubbles Forumet er livet VIP

Ja det er jo enda tidlig. hehe

Noen som allerede har planlagt navn på den lille?

Det har nemlig vi. hvis det blir jente da. hehe noe det skal bli i følge dette kinesiske fødekartet.
    når det gjelder gutt så vagler vi mellom to navn. [:D][:D]
  2. tittilotta Forumet er livet

jeg har mange alternativer om det blir gutt.. blir det jente så har jeg ikke peiling... meeeen har jo goood tid til å tenke over det[:D]
  3. slettet Forumet er livet

Det har vi bestemt[:)]

Gutt: Silas
    Jente: Milli

[:)]
  4. tuppa86 Forumet er livet

Blir det gutt skal han oppkalles etter min morfar, som gikk bort da jeg var bare 4 år...
    Angående jentenavn sliter jeg litt..finner liksom INGEN jeg liker..bortsett fra Emilie..det synes jeg er et veldig fint navn... men så er det jo så fryktelig mange som har blitt kalt det de siste årene...
    Noen som har noen fine jentenavn til meg kanskje;) Tror nemlig at det blir ei lita jente jeg...
  5. tante4 Elsker forumet

vi er usikkre på gutte namn,men blir det jente skal hun hete Emmy Alexandra.[:)]
  6. Toneliza Elsker forumet

Jeg gikk inn på en svensk navneside der man kunne sette inn foreldrenes navn og så fikk man navneforslag ut i fra det..

Der fikk jeg Freja hvis det ble jente og Gorm om det skulle bli gutt... HAHAHA!
    Det som er komisk med det er at vi har kalt *kremt*host*rødme* eh...dildoen vår for Gorm, så det går jo ikke... Fnis!
  7. *anonymlitt* Bli kjent med forumet

Jeg har mange guttenavn, men sliter med jentenavn. De jeg liker, er det allerede noen i nærmiljøet vårt som heter[&:] Får nesten bare vente til første ul, og håper på at vi får vite kjønn, og diskutere frem og tilbake de 5 siste månedene[:D]
  8. Cutie Funny Bubbles Forumet er livet VIP

ORIGINAL: Toneliza

Jeg gikk inn på en svensk navneside der man kunne sette inn foreldrenes navn og så fikk man navneforslag ut i fra det..

Der fikk jeg Freya hvis det ble jente og Gorm om det skulle bli gutt... HAHAHA!
    Det som er komisk med det er at vi har kalt *kremt*host*rødme* eh...dildoen vår for Gorm, så det går jo ikke... Fnis!

har du siden der. hadde vært arti å prøvd den siden

hehe ja kanskje litt dumt å kalle ungen Gorm da ja. [:D][:D][:D]
  9. Toneliza Elsker forumet

Haha, ja... For selv om "Gorm" har vært involvert i unnfangelsen så fortjener han ikke å få et barn oppkalt etter seg ;-D

Her har du siden: http://www.svenskanamn.se
  10. *anonymlitt* Bli kjent med forumet

Jeg fikk opp Filippa og Gert når jeg skrev inn våre navn. Kan garrantere at de navnene ikke kommer til å bli brukt på vårt kommende barn
  11. Generalen Gift med forumet

Her har vi pratet endel ang navn.

Og blir det gutt er alternativene:
    Gorm (IKKE oppkalt etter dildoen til Toneliza [8D])
    Silas
    Storm
    Albert
    Konrad
    Imre

På jente har vi:
    Sine
    Emte
    Kaja
    Sally

Men godt mulig vi endrer oss tusen ganger før den tid da :P

12. Frk.Chicka Forumet er livet

Jente blir: Zara Kristin

Gutt: Mange alternativ. Men noe i denne sjangeren: Aaron, Caspian, William, Max, Leon.
  13. JPSK Elsker forumet

Den var utrolig morsom den svenske siden.. Siden min kjære har to navn forsøkte jeg både med og uten hans mellomnavn og endte opp med:

Jente: Aquilina eller Hildur
    Gutt: Hjalmar eller Bengt

Og nei, de blir IKKE å hete noen av de navnene. [:D]

Jeg jobbet i en barnehage en gang hvor et søstepar het Filippa og Fideli.. Det syns jeg er utrolig skjønne navn, men veldig svenske da.

Liker annerledese navn jeg da, og ikke de typisk topp-10 liste-navnene..
    Vi har ikke bestemt oss for noe navn, men min mann har ett guttenavn han bare MÅÅ ha, men jeg synes det er for vanlig.. Dessuten har jeg jentefeeling.. Hehe.. Vanskelig dette. [;)]
  14. MiniMoi Forumet er livet

ORIGINAL: tante4

vi er usikkre på gutte namn,men blir det jente skal hun hete Emmy Alexandra.[:)]

Heter jeg [8D][:D]
    Uvanlig navn
  15. MiniMoi Forumet er livet

Ble Hervor på jente her. som visstnok har navnedag på min termin. Blir nok ikke aktuelt for det [8D]
    Henry på gutt. blir nok heller ikke aktuelt..

Blir Mathilde eller Michelle hvis jente.
    Oliver, Fillip eller Dennis hvis gutt [:)]
  16. *Hermines mamma* Gift med forumet

Noen navn vi har på lista

Didrik
    Ludvig
    Fabian

Emine
    Lotta
    Hermine
    Johanna
  17. Frøken Nymfe Betatt av forumet

På den svenske siden fikk vi Jasmina og Josef.. og de er ganske utelukket for vår del[;)]
    Får vi en jente skal hun kalles opp etter bestemødrene våre, får vi en gutt trengs det videre diskusjon[:D]
  18. Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3

hehe. På den svenskesiden fikk jeg opp Vibeke eller Vidar... NOT going to happen! [:D]
  19. vw*engel Forumet er livet Juli13-jentene VIP

irmelin og jesus fikk vi...
    blir INGEN av dem hehe

jeg vet hvilke navn jeg liker... men har i grunn valgt å spare denne diskusjonen til seinere... allfall til etter jul...
    men, vi begge har tunge etternavn, og siden gubben ikke er den første til å fri, så skal mine barn også ha mitt etternavn, derfor vil jeg ha et kort og enkelt fornavn. uten æ ø å.
  20. Julemor82 Glad i forumet

Vi har en gutt på snart 4 år som heter Peder. Han er oppkaldt etter min bestefar, en fantastisk go mann som døde alt for tidlig. Får vi en jente i april skal hun hete Marie, oppkaldt etter min svigermor som desverre gikk bort for 2 år siden. Jeg hadde ingen planer om at mine barn skulle oppkalles etter noen, ble bare slik! :) men kommer det en gutt, ja, da blir det verre :) [:D]

Del denne siden