Naturnavn gutt

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Kan dere hjelpe meg? Vi vil gjerne ha naturnavn, og vet enda ikke kjønnet. Kommer på flere jentenavn, men har liksom ingen guttenavn vi begge liker godt.

Kan dere skrive alle naturnavn til gutt dere kan tenke dere, så kanskje jeg finner et vi liker? :)
 
Leste nettopp en artikkel om dette med flere fine forslag. Prøv å google det [emoji4]
 
Leste nettopp en artikkel om dette med flere fine forslag. Prøv å google det [emoji4]
Har prøvd, finner ikke mange navn, bare de aller vanligste :(
 
Utenom de som er nevnt fra før av:

Birk
Jo (fugl)
Ørn
Falk

og min personlige favoritt: Sjur (er i alle fall navnet på skjære her jeg bor)

Glad i fugler jeg da ;)
 
Utenom de som er nevnt fra før av:

Birk
Jo (fugl)
Ørn
Falk

og min personlige favoritt: Sjur (er i alle fall navnet på skjære her jeg bor)

Glad i fugler jeg da ;)
Vi sier også Sjur, har ikke tenkt på det som navn før :)
 
Her er sønnen min sitt navn nevnt, det er koselig :) Har et på lista mi som ingen her har nevnt her da, og idag sa samboeren at det er det han vil gå for om det blir gutt :) Det er et vi liker begge to, så da får jeg si meg fornøyd og takke for alle forslagene :)
 
Falk
Varg
Hauk
Timian
Ask
Bjørn
Stein
Storm
 
Svale er nydelig synes jeg.
 
Vinter, Bork, Ein
 
Utenom de som er nevnt fra før av:

Birk
Jo (fugl)
Ørn
Falk

og min personlige favoritt: Sjur (er i alle fall navnet på skjære her jeg bor)

Glad i fugler jeg da ;)
Beklager, men jeg ville ikke kunne tatt noen alvorlig om de kom med navnet Sjur, da det betyr noe heeelt annet i min dialekt [emoji28]
 
Kan dere hjelpe meg? Vi vil gjerne ha naturnavn, og vet enda ikke kjønnet. Kommer på flere jentenavn, men har liksom ingen guttenavn vi begge liker godt.

Kan dere skrive alle naturnavn til gutt dere kan tenke dere, så kanskje jeg finner et vi liker? :)

Heia :)
Har dere klart å valgt noe navn?
 
Back
Topp