Nattamming!

Prøveren93

Flørter med forumet
Hei! [emoji4]
Jeg har ei datter på 7 uker som jeg fullammer. Hun våkner 1 gang per natt for å spise. Problemet er at hun blir så våken etter å ha spist, slik at det blir vanskelig å få henne til å sovne igjen...
Hva gjør dere for å få baby til å sovne etter nattmåltid?
 
Min pleier som regel å sovne .. men i natt ble hun kjempevåken - smilte og lo. La henne i nestet i senga vår, putta i smokken og holdt henne i hånda .. så sovnet hun
 
Min pleier som regel å sovne .. men i natt ble hun kjempevåken - smilte og lo. La henne i nestet i senga vår, putta i smokken og holdt henne i hånda .. så sovnet hun
Det er som regel det jeg pleier å ende opp med jeg også, men vil gjerne lære henne å sove i sin egen seng hele natten.
 
Det er som regel det jeg pleier å ende opp med jeg også, men vil gjerne lære henne å sove i sin egen seng hele natten.
Ville ikke stresset med at hun skal sove i sin seng hele natta når hun er så lita :) Veldig mange samsover med de når de er så små uten at det gjør at de ikke sover i egen seng etterhvert. Jeg gjorde det med storesøster til hun var 7mnd og delvis til hun var litt over året, men hun sover fint i senga si nå (har akkurat fylt 2) Du høres heldig ut som har kun en amming ila natta synes jeg ;)
 
Her sovner mini i egen seng, men kommer over i vår seng og blir der resten av natten ved amming. Synes det er bedre å ordne til at han blir i sengen istedenfor at jeg bare sovner av under ammingen for da føler jeg at jeg har bedre kontroll på han.
 
Back
Topp