Nattamming

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei, er det flere som fremdeles holder på med nattamming? Skulle ikke dette gi seg etter hvert?[emoji849] 2245, 0315 og 0630.
 
Holdt på inntil nå fredag. Noe i samme tralten. 2-3 ammingene hver natt. Men nå var det tilbake til hverdagen å rett på nattevaktshelg. Pumpa så pappaen skulle ha i tilfelle, men frøkna sovna igjen med litt vann på flaska både fredag og lørdag, i natt vare han kun inne å gav tutten en gang! [emoji1319] så nå fortsetter vi med litt byssing og tutt om hun våkner på natten :)
 
Nattammer 4 gang om natta enda :p Orker ikke stresse med å slutte enda. Er ikke så kjempeinteressert i mat enda. Får starte avvening når interessen for mat har økt litt tenker jeg. :)
 
Nattammer fortsatt, 1-3 ganger. Så lenge babyen sover sammen med meg gidder jeg ikke å stresse med det. De er jo flinke til å styre selv de små.
 
Har ikke ammet på natt siden han var 2-3 mnd. Men nå siste 2 ukene har vi ammet 1-2 ganger hver natt. Det skal sies at han har fått to små tenner også,så regner med og håper det er derfor :)
 
De siste ukene har det vært amming mellom 22-23 og en gang på natta også rundt 7tiden. Før det var det rundt 2-3 ganger på natta. Jeg koser meg med det :)
 
Jepp, ofte rundt 3-4 og så igjen rundt 6,og så 0730. Den siste der er mest mor som prøøøver å få litt mer søvn,funker igrunn ikke i det hele tatt :rolleyes:
 
Nattamming her og, 1-3 ganger mellom 19 og 06.30. Vi forsøkte litt sånn halvhjertet en dag nå i påsken at pappa'n skulle bysse/gi flaske i stedet, siden jeg starter i jobb etter påske. Funket dårlig. Hun ble veldig sint og gråt i 1,5t fra ca 01.00 til 02.30. (Han trøstet og forsøkte med flaske om hverandre hvert 2.minutt)
Her er det veldig opp og ned hvor mye mat vi får i henne ila dagen, så vi venter litt før vi evt prøver igjen.
 
Jeg ammer ikke, men mini våkner å får flaske ca kl 12-01, 4-5 og rundt kl 7 får hun vann siden hun får litt grøt til frokost kl 8.
Trodde han skulle slutte å våkne sånn på natta snart? HS mener at hun våkner av vane og ikke matbehov? Synes det er vanskelig å vite, og vil jo ikke nekte mini mat om natta om det er mat hun våkner for og ikke vane? Noen med erfaring? Første gangs her, så er litt urolig
 
Jeg ammer ikke, men mini våkner å får flaske ca kl 12-01, 4-5 og rundt kl 7 får hun vann siden hun får litt grøt til frokost kl 8.
Trodde han skulle slutte å våkne sånn på natta snart? HS mener at hun våkner av vane og ikke matbehov? Synes det er vanskelig å vite, og vil jo ikke nekte mini mat om natta om det er mat hun våkner for og ikke vane? Noen med erfaring? Første gangs her, så er litt urolig

Sånn var det her også [emoji1303] fra han var 5-7,5 mnd våknet han hver natt for å få flaske! [emoji23][emoji12]

Nå er han akkurat 8 mnd og sover hele natta uten å våkne. Til gjengjeld våkner han presis 06.05 hver morgen,så da starter dagen her i huset [emoji12]
 
Back
Topp