Natt oppvåkning?

Drømmer.89.

Betatt av forumet
Desemberglede 2015
Lurte på om de var andre som hadde barn som alltid har sove rundt som plutselig våkner opp på natten? Har vurdert om de var tennene men hun har aldri reagert på de før.
 
ja, har vert i tre uker så klarte hun to helle netter, nå våkner hun vær gang jeg går forbi rommet.
 
Uff, så slitsomt. Vår gutt våkner når en av oss står opp om morgenen, men da er det ihvertfall en ny dag. Bruker hun lang tid på å sovne igjen da? Er veldig lytt her, så jeg tripper forbi rommet hans, men gulv og dører knirker som bare det.
 
Tar ei lita stund, men har heldigvis roet seg litt. Men de er veldig lytt her og gammelt hus som knirker i vei, av og til klare du å snike deg forbi men som regel er de akkurat som hun ligger å venter på at hun kan komme opp.
 
Mi hadde et par netter hu våkna da økte jeg mengden kvelds, da sov hun igjennom igjen
 
Her har han just hatt en periode hvis han våkna så og si samme tidspunkt hver natt og grein, tar en stund før han roer seg. Veldig merkelig, har ikke funnet ut hvorfor.
 
Har vært mer urolig om natten nå mens jekslene har kommet frem, men har blitt roligere igjen nå. Hva gjør du når h*n våkner? Jeg pleier å gå inn og legge henne ned igjen å gi smokk og kos, men hvis hun ikke roer seg tilbyr jeg henne vann da pleier hun som regel å sovne igjen. Vi snakker ikke om natten og hun får ikke opp av senga.
 
Nå har hun fått stor seng så da legger hun seg med en gang, siden formen min ikke er helt på topp så kan eg finne på å ligge på en madrass under men da ligger hun bare oppi sengen sin. Så de var til stor hjelp her å bare ta vek sprinklene på den ene siden.
 
Back
Topp