Narvik jenter :)

Gullene

Glad i forumet
Dere som var på ultralyd i Narvik, var dere fornøyd? Er så usikker på hvor jeg skal ta den..! Var i Tromsø sist, men det er så langt å kjøre dit!
 
Tja... fornøyd og fornøyd...
Det viktigste var jo å få vite at alt stod bra til med lille gull i magen...men hun som tok UL virka veldig usikker på hva hun holdt på med. Så var vel litt skuffa over ultralyden sånn egentlig. Knotet noe fryktelig med maskinen, fikk bare til å skrive ut et bilde, skjønnte ikke helt hva jeg spurte om osv. Men nå var det midt i ferietiden, så hun var nok vikar.

Har jo hørt at dem som jobber fast der er veldig flinke da.
 
Har hørt meg litt rundt og vet det er fler som var litt skuffa etter ultralyd der..! Får gruble litt på om jeg heller skal dre til Tromsø da. Var super fornøyd sist jeg var der..men som sagt eneste minuset er jo at det er tre timer med kjøring..!
 
Kjedelig å må reise flere timer for ultralyd ja men hvis sjansen er stor for at du blir fornøy, så dra heller dit! Du får ta det som en kombinert shoppingtur! [:D]
 
ORIGINAL: Gizmo88

må si meg enig me ulva, hadde ikkje sånn super opplevelse av å være på ul i narvik,virka ikkje så proff.. ho eg va hos på første ul snakka dårli norsk å skjønte nesten ingenting,va så vidt vi fikk bilde.. virka nesten som ho ikkje ville ta eg..

men selvfølgelig kan jo være andre som er mer dreven enn akkurat når vi var der..


Høres ut som om du har vært hos samme dama som meg. Dårlig norsk, skjønnte lite osv...
 
Du kan jo be om å få komme på ul til Mario? Han er visst veldig flink har jeg hørt. [:)]
 
Rex Mario i Narvik er super fantastisk, han er Dansk, men så lenge du sier ifra om det er noe du ikke forstår så gjør han seg forstått :)
 
Back
Topp