napper du øyenbrynene??

skal du nappe og farge så få det gjort hos noen du vet er flinke, anbefaler deg å søke på hameltenstars, de kan bryn! =)
 
Jeg bruker napper for å forme & tråd for å rense håret rundt bryna. Det gir en fresh resultat. Syns det var utrolig vondt i starten.. Men tror det bare er en vanesak? Men anbefaler å få noen som kan det til å gjøre det de første gangene.. :)
 
Farger de og napper. Har også lyse, men etter jeg begynte å nappe og farge de fikk jeg et mye mer åpen blikk. Er ikke så vondt.
 
Har nappet siden ungdomsskolen, så tror ikke jeg kan stoppe nå :p Har litt for kraftige bryn etter min mening.
Syntes det var vondt i begynnelsen, men nå kjenner jeg det nesten ikke.
 
Napper selv, aldri gjort det hos profesjonelle. Men kan godt hende jeg burde det for å få forma de riktig :p Men synes ikke det er vondt i det hele tatt.
 
Jeg har alltid gjort det helt til jeg plutselig bestemte meg for å la vær en periode. Personlig trives jeg best med unappede bryn. :)
 
Jeg napper de når det er absolutt nødvendig :) En stuss her og der. de er relativt lyse, men det vises fort om det er litt for ustelte. Er så vant til den lille smerten ved nappingen, at jeg kjenner det knapt. Har ganske tykke øyenbryn som jeg liker å ha en viss form på, så jeg må nok ty til pinsetten :)
 
Har prøvd en gang, og frister ikke å gjøre det igjen. Er fornøyd nok med slik jeg ser ut nå, så gidder ikke å pine meg selv:p
 
Napper med jevne mellomrom, men det er så lite nødvendig at det blir veldig sjeldent. Lyse bryn og lite hårvekst. Men farger de litt mørkere med blyant hver dag så de får litt form :)
 
Napper og farger. Tror nappingen er mindre ubehagelig når man har Nappet en stund, eller er jeg helt på bærtur?
 
Jeg napper selv, synes ikke det er noe særlig vondt. De er ganske lyse så hender det går litt tid i mellom. Synes det ser rart ut hvis jeg har sminke på og de ikke er nappet, og kan hvertfall ikke ha noen form for sminke på brynene. Liker de best når de er formet!
 
Jeg syns det er forferdelig vondt å nappe selv, så jeg går til hudpleier hver 6. uke og får vokset/nappet de, ikke vondt i det hele tatt! Og syns vel strengt talt at det er verdt 150,- :D
 
Napper selv, og det gjør ikke vondt syns jeg :shy:
 
Napper en gang hver 2. uke ca :) synes ikke det er noe spesielt ubehagelig eller vondt
 
Mapper innimellom. De vokser heldigvis ikke så fort, så trenger ikke å nappe så ofte;p
 
Napper innimellom:)
 
Gjør det sjelden. Gror ikke så fælt der. Er ikke så behagelig :p
 
Back
Topp