napper du øyenbrynene??

Ja, det gjør jeg. Ikke så mye, men noe må tas. Liker ikke bustebryn :)
 
det gjør vondt å nappe, men man venner seg så fort til det sånn at det ikke gjør vondt lenger. Men herregud om noen andre napper øyenbrynene mine får jeg helt fnatt! SÅ VONDT! Lønner seg også å ikke ha sminket seg før man napper, siden tårene kan til tider renne (gjør hos meg). Jeg synes jeg så absolutt ser bedre ut med nappede øyenbryn enn uten.
 
Må også nappe selv:) Har opprinnelig helt lyse, men liker å farge og nappe bryna. Rammer inn ansiktet så fint synes jeg.
 
Prøver å nappe men er ikke flink til det.
Det er ikke så veldig vondt :)


sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jepp, napper og farger både de og vipper. :) Å ha fin form, farge som passer til hårfargen og rene, pene øyenbryn har alltid vært viktig for meg. :D Kjempe deilig å farge både de og vippene, da ser man alltid fresh ut...;)
 
jeg napper, men søsteren min er mye flinkere enn meg, jeg er alltid redd for at det skal se rart ut når jeg gjør det selv :p Jeg synes ikke det er vondt, men litt deilig faktisk :p Så hver gang jeg reiser til søsteren min, så bestiller jeg meg en 20 minutter med spa ala bryn-napping :)
 
Jeg har tynne og lyse hår, så jeg tar dem med brynkniv. For mye styr å nappe, og resultatet blir så og si likt, det bare vokser fortere ut igjen.
 
Jeg napper! Gjort det så lenge at jeg ikke syns det gjør vondt lengre. Men kan være litt ubehagelig når jeg blir ivrig og løyper meg sel med pinsetten xD


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Har nappet selv etter at mini kom, men har pleid å gjøre det på salong. (voks+napping).. Synes ikke det er så veldig vondt...
 
Jeg bruker en slags kniv som jeg kjøper i butikken. Drar den over uønsket hårene og prøve å forme brynene. Når denne begynner å nappe så kaster jeg den og finner en ny. Kommer vel 4 i en pakke.
 
Jeg bruker en slags kniv som jeg kjøper i butikken. Drar den over uønsket hårene og prøve å forme brynene. Når denne begynner å nappe så kaster jeg den og finner en ny. Kommer vel 4 i en pakke.
Har brukt det jeg og, men føler de vokser så fort ut igjen?!?


TuMmY LoVe
 
Har brukt det jeg og, men føler de vokser så fort ut igjen?!?


TuMmY LoVe
Ja det vokse kanskje fortere ut igjen. Jeg har helt hvite bryn så en ser det ikke så godt på meg utenom når jeg farger dem. Men jeg klarer bare ikke den nappingen.
 
Jeg har ganske mørke hår og må nappe hvertfall 1 gang i uken. Gjør meg absolutt ingenting. Helt i begynnelsen var det kanskje litt vondt, men nå er jeg så vant med det :)
 
Jeg ser at dette er en gammel tråd, så det er kanskje ikke så stor interesse for svar, men det kommer likevel :p

Jeg har tykke, lange, svarte hår, så jeg napper annen hver dag ca.
Samt så børster hårene oppover og klipper de i form ca en gang i mnd.
 
Back
Topp