napper du øyenbrynene??

E

EmmaN

Guest
jeg har aldri gjordt det jeg, og ikke vil jeg heller, dem er så lyse at det ikke er så farlig, etter min mening. Men har ett par veninner som støtt og stadig påpeker at jeg bør.....
Er det så vondt som jeg tror?
 
Det er ikke godt.. Men heller ikke så vondt at man ikke klarer å tåle det.. Når man har begynt så gjennomfører man..! Blir veldig pent etterpå, farg gjerne øyenbryn og vipper også.. er veldig pent!;););)
 
Ja, må nappe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, må gjøre noe ellers blir de skikkelige busker! :p
Varierer fra å nappe eller å vokse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja nappar de.. Færger de. Øgon å øyenbrynene gør noet fint me oss.
 
Jeg vokser og napper.. Men andre kan ikke si hva du bør/skal gjøre. Dette er noe man må finne ut av selv :) det er vondt de første gangene, men bedrer seg etterhvert, anbefaler voksing hos noen som kan det, er vondt det også, men går fortere ;) resultatet blir at man kvitter seg med flere hår enn ved napping fordi man får med de små håpa som ikke er så lett å få bort med pinsett.
 
Jeg napper


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Napper og farger. Aldri møtte noen som har naturlige fine bryn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg napper, er heldighvis ikke store prosjektet, og så gjør jeg det tvert etter jeg har dusjet, for da er det ikke vont og huden har blitt nummen:)
 
Nei, skraper (barberer/skjærer) dem !:)
 
Jeg napper selv:)
 
Jepp, napper. Har veldig lite bryn, men endel mørke hår på avveie her og der som ser veldig uryddig ut, de fjerner jeg, også justerer jeg formen littebitt i ''knekken'' med brynkniv :)
 
Napper noen hår under fra tid til annen, ellers lite :) har mørke bryn så holder meg til det, liker heller ikke slike tynne eller spisse bryn
 
Jeg gjør ikke det, men har vurdert det :) Tenker det bare blir mer jobb rundt en ting som egentlig ikke er noe problem her :p
 
Back
Topp