Når ble babyens navn bestemt?

Mini fikk navn tre uker etter han var født.. Var vanskelig å bestemme seg :p Men navnet han fikk var en favoritt hos meg under siste del av svangerskapet, så han hadde en periode mens han lå i magen min han allerede hadde fått navnet hos meg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi hadde en favoritt, men bestemte oss ikke før en time etter fødselen.
 
Da junior ble født hadde vi to alternativer, men bestemte oss vel ikke for hvilket vi skulle bruke før han var et par uker gammel......
 
Bestemte oss samme dag som vi fikk vite at det var en jente, etter UL i uke 18 ca


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første fikk navn da vi fikk vite kjønn:) Sistemann (enn så lenge) fikk også det, men det passet ikke så bra til ho når vi så ho så da ombestemte vi oss med engang ho var ute:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker ikke hvor langt jeg var på vei, men begge fikk navnene da de fortsatt lå i magen :)
 
Eldste fikk en god stund etter at hun var født, husker ikke helt hvor mange uker hun var. Yngste fikk navn dagen etter fødsel.
 
Begge navna var vel bestemt før graviditeten. Men siden det var 2 jenter som kom, måtte vi justere litt på det ene:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da lille ble født hadde vi like lite peiling som vi hadde hatt hele veien. Ukene gikk og vi fant ingenting vi likte og ble enige om. Men da han fylte seks uker hadde vi endelig funnet navnet, så da fikk han sitt navn :)
 
Før fødsel på begge.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første hadde navn før han var kommet til verden. Ser ikke ut som den vi venter nå har det samme :p men vi har noen alternativer da :)
 
Barnefaren hadde bestemt navnet 4 år før jeg ble gravid og jeg gikk med på det fordi jeg ikke visste om mange som het det. Men jeg ga ikke klarsignal før jeg så om hun passet til navnet. Vi bestemte oss samme dag hun var født :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
før fødselen :)
brukte mange mnd på å finne riktig navn ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Før de var i magen.
Har fremdeles jentenavn klart til en eventuell nestemann (noe jeg håper på) hvis det blir jente.
Blir det gutt har jeg noen alternativer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
På vei til føden :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp