Nøyaktig 3 mnder til termin idag.

3 mnd og en uke her!! Går veldig fort og sakte på samme tid :p haha :)
 
Så spennende! Jeg har nøyaktig 4 måneder til termin om to dager, føles lenge!:eek:
 
Så spennende! Jeg har nøyaktig 4 måneder til termin om to dager, føles lenge!:eek:

Snart 4 mnd til termin her også, føles sååååå lenge til :wideyed: Prøver å tenke at han faktisk like gjerne kan komme et par uker før, så da er det jo kanskje under 4 måneder til jeg har babyen på utsiden av magen. Håper noen trykker på spoleknappen snart ;)
 
Snart 4 mnd til termin her også, føles sååååå lenge til :wideyed: Prøver å tenke at han faktisk like gjerne kan komme et par uker før, så da er det jo kanskje under 4 måneder til jeg har babyen på utsiden av magen. Håper noen trykker på spoleknappen snart ;)

Haha! Føler akkurat det samme! Jeg gleder meg veldig til vi har henne i armene, men jeg er også ikke så veldig glad i å gå gravid - så tiden kan godt gå raskere for min del!:inpain:
 
Yey! 3 mnd igjen! [emoji4]

Har litt over en uke til jeg kan si det samme [emoji4] greit med litt milepæler underveis [emoji4]
 
Rart å tenke på i grunn.. føles ikke så lenge siden vi bikket halvveis :p
Om bare fire dager kan jeg si det samme :D
 
Jeg synes jeg nettopp var halveis og tenkte så fort det gikk... I dag er jeg 26+1 og skjønner ingenting [emoji1] Hjernen tenker på hvor kort 14 uker er, mens jeg prøver å overse den. Har ikke tid til å få tidspanikk nå [emoji6]
 
Jeg har 3mnd og 2 uker igjen til termin. Føles ut som en evighet til :dead:
 
Føler tiden går ekstremt fort. Med 2 andre barn å ta seg av. Jobb. Og fridtidsaktiviteter. Fyker tiden[emoji12] på en måte godt. Men på en annen måte synes jeg det er litt skremmende[emoji23]
 
Jeg synes jeg nettopp var halveis og tenkte så fort det gikk... I dag er jeg 26+1 og skjønner ingenting [emoji1] Hjernen tenker på hvor kort 14 uker er, mens jeg prøver å overse den. Har ikke tid til å få tidspanikk nå [emoji6]
Jeg vet! Samme her! 13 uker igjen til termin. 10 uker til jeg går ut i permisjon. 10 uker er... Nesten ingenting.

På den ene siden ble jeg nettopp gravid... På den annen side har jeg vært gravid i det som føles som årevis. [emoji14] Merkelig!
 
Nøyaktig 4 måneder i dag! 14 uker til permisjon nå på fredag, det høres lite ut men samtidig er jeg ikke så glad i å være gravid så jeg kunne godt tenkt meg at tiden gikk fort:p
 
Jeg vet! Samme her! 13 uker igjen til termin. 10 uker til jeg går ut i permisjon. 10 uker er... Nesten ingenting.

På den ene siden ble jeg nettopp gravid... På den annen side har jeg vært gravid i det som føles som årevis. [emoji14] Merkelig!

Wææ. Slik har jeg ikke tenkt på det. Bare så få uker igjen til permisjon.
 
I dag! Nøyaktig 3 mnd til termin! :D
 
Føler tiden går ekstremt fort. Med 2 andre barn å ta seg av. Jobb. Og fridtidsaktiviteter. Fyker tiden[emoji12] på en måte godt. Men på en annen måte synes jeg det er litt skremmende[emoji23]

Har ikke jobb, men føler det på samme måte. Halvannen uke igjen til jeg har 3 mnd igjen, og jeg vet jo at de siste ukene kommer til å gå styggfort siden de eldste har skolefri da og første skoledag i 2018 er på termindatoen.
 
Back
Topp