Nærmer seg innsett :-)

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Tenk. Nå er jeg i gang med hormoner. Ferdig med tablett kur og er nå i gang med første sprøyte kur. 3 dag på Gonal-f.

Neste uke er det ul før uttak og innsett uka etter.

Begynner å håpe da. Tenk om jeg er gravid om 1 mnds tid.! Men tenk om det ikke går. Hjelp. Endelig hjelp å få, men fy søren så skummelt.

Har slitt med oppkast mens jeg tok tablett kuren. Den slet meg helt ut. Har da venner som mener jeg ikke bør klage og de har vell rett på en måte.. men.. det er jammen heftige greier vi må igjennom. Kjører kroppen gjennom et rotterace uten å vite om vi i det hele tatt kommer til å nå mål.
Er jeg grusom som klager meg litt da? :-/

Dagens utblåsing..

Godt nytt år dere!! Måtte 2018 bli vårt år! :-D
 
Klag i vei, oppkast er det værste jeg vet. Jeg klager jo på mye rart i prøvetiden, selv om det er en del av prosessen.
Spennende tider for dere da :)
 
Lykke til!
Utblåsninger er absolutt lov!
 
Utblåsninger i hytt og pine er absolutt greit:) Hvordan skal du ellers unngå å bli småtussete?:) Masse, masse lykke til :)
 
Uttak på mandag! Fy søren så skummelt og spennende!! :)
 
20180120_082314.jpg
 
Gratulerer så mye :) ❤️ Felte noen tårer over de fine testene dine.. Endelig kan du bli med i gravidgjengen du også :D
 
Gratulerer så mye :) [emoji173]️ Felte noen tårer over de fine testene dine.. Endelig kan du bli med i gravidgjengen du også :D
Tusen takk [emoji173] denne gangen følte jeg liksom at jeg var gravid også. Men tørr ikke helt å tro det enda. Spent på tidlig ultralyd ila de neste ukene :)
 
Du har såklart lov til å klage. Oppkast er noe av det verste som fins. Har vennene dine i det hele tatt slitt med dette med barn?
Jeg har ikke prøvd lenge, men jeg leste tittelen på innlegget, og jeg ville bare gratulere og ønske lykke til. :)
Nei, de har ikke det. Og da mener jeg man ikke riktig kan forstå hva de som sliter går igjennom. Har hatt mange venner å betro meg til, men ingen som riktig kan gi forståelsen jeg har hatt behov for. Har følt meg mye alene om dette.
Tusen takk [emoji173][emoji173] heldige oss som har fått så god hjelp og som nå kanskje får oppfylt et av våre største ønsker [emoji173]
 
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer!:)
 
Back
Topp