Når var Ovitrelle ute av kroppen hos deg?

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Jeg har sett at det er en del som tester for å sjekke når Ovitrelle er ute av kroppen, og lurer på når dere som testet opplevde at testen var hvit igjen?

Jeg er på åttende dag etter Ovitrelle og 6 dpo idag og lurer på hvilken dag jeg tidligst burde sjekke for å få hvit test før jeg forhåpentligvis får positiv test. :)
 
Tok bare 7-8 dager for meg:)

Så bra! Da tror jeg jammen at jeg tar en test imorgen, da er det ni dager siden jeg tok Ovitrelle. Er den negativ da, vet jeg at dersom en senere test blir positiv, så er jeg gravid. :)

Forrige forsøk testet jeg bare fra 11 dager etter at jeg tok Ovitrelle og den skulle jo da ha vært ute av kroppen. Da fikk veldig svake tester i tre dager før de ble negative igjen. Antar at det var en kjemisk graviditet, men skulle gjerne ha hatt en hvit test først for å være helt sikker på at det var en kjemisk og ikke bare Ovitrellen som hang igjen flere dager lengre enn den skulle... Skal ikke gjøre samme tabbe denne gangen...
 
Dette er veldig individuelt, for noen er den ute etter 5-6 dager, andre får utslag på mer enn 10 dager.
 
Dette er veldig individuelt, for noen er den ute etter 5-6 dager, andre får utslag på mer enn 10 dager.

Så dumt at det ikke finnes noen fasit! Syntes det var veldig kjedelig sist da jeg ikke visste om jeg var gravid eller om det var sprøyta som satt i etter mer enn ti dager. Det endte uansett ikke bra den gangen, men nå vil jeg gjerne vite sikkert så raskt som mulig...
 
Så dumt at det ikke finnes noen fasit! Syntes det var veldig kjedelig sist da jeg ikke visste om jeg var gravid eller om det var sprøyta som satt i etter mer enn ti dager. Det endte uansett ikke bra den gangen, men nå vil jeg gjerne vite sikkert så raskt som mulig...

Kan du ikke kjøpe inn noen billige strimmeltester og teste ut sprøyta da?
 
Kan du ikke kjøpe inn noen billige strimmeltester og teste ut sprøyta da?

Jo, jeg har faktisk liggende ganske mange billigstrimler, så de er allerede kjøpt inn. :) Tenker jeg tester imorgen tidlig, synes liksom ikke at det er noe poeng på kveldsurin, for da kan jeg ikke sammenlikne med morgentestene jeg tar for å finne ut om jeg er gravid. Det kan jo godt være at hcg fra Ovitrelle ikke slår ut på lite konsentrert urin, men slår ut på konsentrert. Men, imorgen, da blir det nok testing. :)
 
Testet med en billigstrimmel idag, og den var hvit fram til omtrent da tidsfristen gikk ut (5 min) og så kunne jeg etter det begynne å skimte en strek. Konkluderer da med at hcg etter Ovitrelle ikke er fullstendig ute av kroppen, men nesten. Hvis jeg nå framover får enten svak strek før fristen, altså raskere, eller sterkere strek bør jeg vel kunne konkludere med at jeg er gravid?
 
Back
Topp