Når tror du selv at du kommer til å føde?

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Jeg har en feeling på at jeg kommer til å gå en uke― halvannen på overtid.
Håper jeg slipper å bli igangsatt bare.

Dere da, har dere noen feeling på det? ☺
 
Hvis jeg må si en dato 30.03 eller 13.04 uten noen grunn.
 
Jeg regner med at det blir en maigutt her. 4mai er det som dukker opp i hodet mitt :p
 
Jeg har hele veien vært hengt opp i 4 og 10. Kan være noe annet som skjer også. Prøver å mentalt forberede meg på overtid, selvom både jeg og samboer er født 2-4 uker før termin. 5 uker til termin nå, 22.
 
Har termin 26. Føler på meg at han kommer +/- et par dager :) Muligens 25
 
Håper han kommer første uken i april engang.. Jeg har termin den 12 :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Termin 28 men tror 21 april :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Altså, hadde det ikke vært sånn at jeg mest sannsynlig blir satt igang senest på termin, ville jeg tippa en dag i begynnelsen av mai.. Men har ingen dato i hodet:p.. Tviler sterkt på at det skjer noe av seg selv før termin den 26. April ihvertfall:p..
Men håper han dukker opp i midten av april;)..


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)
 
Har termin 26 april men de to andre kom 2 uker før.. Så klarer ikke se for meg at jeg skal gå til termin eller over. Har tenkt 2 uker før. Men vet jo ikke!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til nå har jeg liksom bare forholdt meg til terminen den 11., jeg har virkelig ikke peiling :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har termin 23, blir satt i gang da om ikke noe har skjedd, men tror på fødsel et par uker før :) kan bli satt i gang fra uke 37, men vil ikke det. Holdt å bli satt i gang med førstemann ;)
 
Jammen ikke godt å vite. Satser på fødsel pluss minus noen dager fra termin 23.

Men det KAN jo skje i hele april eller i begynnelsen av mai.....
 
Jeg er veldig usikker!! Har ul termin 5. April, men den tror jeg ikke noe på.. Hadde eggløsning og kun en kjangs på graviditeten denne gangen og det tilsvarer 1. April, så vi får se hva som skjer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror han kommer ca 14 dager før tida ( fordi jeg har ulike faktorer som disponerer for litt for tidlig fødsel) termin er 2 mai :) ca 20 april? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har lenge hatt en følelse på 28 mars :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er sikkert helt irrelevant, men er jo noen som mener at fullmånen kan påvirke fødselen.
Bare for gøy så jeg når fullmånen er i april, og det er 15.
Jeg har termin 10\11 (to forskjellige sykehus har satt to stk..) men mener selv jeg kommer til å gå litt over. Hadde jo vært litt gøy om det ble den 15 :p
 
Back
Topp