Når tror du babyen kommer?

M

Moderator Tone

Guest
Har du nå magefølelse på når den lille kommer?
Tror du at du må gå på overtid?
Eller kanskje akkurat på termindatoen?
 
Hvis jeg skal tippe, så tenke jeg dagen etter termin (3.des) :p
 
Med tidligere erfaring , så tror jeg at jeg kommer til å gå over igjen :yuck: Men håper at jeg slipper det, så gjerne en uke før termin, (termin 14 desember) hadde vært ypperlig :D Eller før :p
 
Magefølelsen sier en 7-8 dagen over termin, mulig igangsettelse. Jeg har ingen tro på at hun kommer før det.
 
Magefølelsen sier i uke 40, altså mellom 12 og 18 desember (termin 15). Mannen er overbevist om 13, jeg tror 13 eller 16:) storebror kom to sager over termin.
 
Jeg har en følelse at jeg kommer til å føde før terminen denne gangen.
Sist gang gikk jeg 1 uke over termin. Jeg merker at kroppen er mer sliten og klar for å føde egentlig allerede. Er nå uke 38+3.
 
Jeg tipper 14/15 des. Mannen tror 22. Des. Storebror ble født 25. Des [emoji28][emoji1319]
 
Håper kroppen responderer på igangsettelse en uke før termin. Så da tipper jeg luciadagen. Får første pille kvelden før, 12.12.
 
Skulle gjerne visst....tror kanskje det kan bli slutten av november baby..?
Har termin 4 desember, så blir spennende å finne ut når hun velger seg bursdag :)
 
Jeg har termin 19. desember, så jo lenger før julaften jo bedre. Men selv om første kom til termin, kom andremann 10 (!) dager over, så jeg bør vel belage meg på overtid denne gangen og...[emoji107]
 
Har termin 3. Januar.
Har 27. Desember som en dato i hodet, og 5. Januar :p håper vi slipper unna romjula
 
Har hele tiden hatt en følelse av fødsel før termin.
Nå kan det hende det blir igangsett i morgen. Så da håper jeg hun er her innen lørdag.
 
Back
Topp