Når testet dere positivt?

Vedrfolner

Blir kjent med forumet
Nå hadde jeg endelig slått meg til ro med at jeg var gravid igjen og gledet meg masse! Tok test i dag for å være helt sikker, og er ganske nedslått fordi den var negativ. Så kom jeg til å tenke på det at jeg testet negativt med småen også, og det resulterte i at jeg ikke fant ut jeg var gravid før halve svangerskapet hadde gått... Symptomene er klare: Kvalme, litt kramper men ingen mens, sliten, oppblåst, på do støtt, så får nok ta en test igjen om noen dager.

Så nå lurer jeg på: Når testet dere positivt, og har noen av dere opplevd å få falsk negativ?
 
Nå hadde jeg endelig slått meg til ro med at jeg var gravid igjen og gledet meg masse! Tok test i dag for å være helt sikker, og er ganske nedslått fordi den var negativ. Så kom jeg til å tenke på det at jeg testet negativt med småen også, og det resulterte i at jeg ikke fant ut jeg var gravid før halve svangerskapet hadde gått... Symptomene er klare: Kvalme, litt kramper men ingen mens, sliten, oppblåst, på do støtt....

Så nå lurer jeg på: Når testet dere positivt, og har noen av dere opplevd å få falsk negativ?
For en fæl opplevelse! Jeg fikk føste positive test 9dpo. Streken var veldig svak og det tok mange dager før den ble sterkere. Hvor mange dpo er du?
 
For en fæl opplevelse! Jeg fikk føste positive test 9dpo. Streken var veldig svak og det tok mange dager før den ble sterkere. Hvor mange dpo er du?


Jeg aner ikke når jeg hadde eggløsning, men er en uke siden jeg ventet mensen nå og syklusen min har vært stødig lenge nå. Meget mistenksom i og med at jeg testet negativt rundt samme tid med småen også. Spørs om det blir legebesøk på mandag, kanskje jeg får overtalt han til å ta en blodprøve.
 
Testet positivt 4 dager etter forventet mens :)
 
Jeg vet ikke når jeg hadde el og hvor langt på vei jeg var da jeg testet positivt denne gangen.. Tidligere har det stort sett vært positiv test ca samme dag som forventet mens.
 
Jeg har testet positiv på hjemmetest. Negativ på urinprøve hos lege og så positiv på blod hos lege. Dette har skjedd i tre av mine svangerskap.
 
6 dager før ikm testet jeg og fikk positiv test. Skjønte at jeg var gravid pga veldig sterke murringer i livmor.:)
 
Jeg testet positivt på IKM,men den var så svak,så stolte ikke helt på den. 4+2 var jeg helt sikker☺️
 
9/10 DPO [emoji2]
 
Testet positivt på ikm dagen, svakt men definitivt positivt. Hadde en SA for 1 mnd siden og var bekymret for at det bare var hcg fra den, men tok flere tester som ble sterkere. Skal og få målt litt hcg og snakket med jm neste uke.
 
Testet positivt 10 dager etter forventet mens.
 
9 dpo, veldig svak strek men var ikke noe tvil etter den var tørket. På ettermiddagen ble den enda tydeligere og jeg fikk 2-3 på digital 3+6. Så her produserer jeg tydeligvis mye hcg (det gjorde jeg i forrige svangerskap og).
 
Testet positiv 1 dag etter IKM, såpass sterk strek at jeg tror at jeg hadde nok testet positiv noen dager før også, men hadde satt en grense ovenfor meg selv at jeg ikke skulle teste før etter IKM [emoji28] etter 1 år som prøver og i overkant glad i å teste, var jeg lei negative tester.
 
Back
Topp