Når tenker dere å prøve på nestemann?

Ja, og det gjør valget dessverre ikke noe enklere når man ikke har lyst på to altfor tette heller [emoji14] Hadde ikke overrasket meg veldig om det gikk fort med nr 2. Hører om mange hvor det er tilfelle :) Vi får se.. Om vi venter en stund med å prøve og ser at det også denne gangen tar tid, er vi nok kjappere ute med å søke hjelp. Dessuten har vi to embryo i fryseren på Fertilitetssenteret i Oslo allerede, så det er jo "dekket bord" for IVF også hvis det skulle bli sånn [emoji23]
Ja, jeg syntes det var litt vanskelig å vite når vi skulle starte prøvingen igjen, men da storesøster nærmet seg året begynte jeg å bli utålmodig så da ble det liksom naturlig å starte forsiktig prøving. Begynte aldri med noe prevensjon etter fødselen da, lot det bare stå til, men mensen var så ustabil i starten etter jeg fikk den tilbake at det var umulig å ha noe kontroll på eggløsning så å treffe den føltes som et skudd i blinde. [emoji14] Godt å vite man har et dekket bord å komme til om det skulle bli nødvendig da! :)
 
Her blir det nok ikke flere <3
Vi er begge enige i at pga alder er det greit å stoppe nå. Vi er 37 og 42(mannen).
Kjenner det er litt trist akkurat nå, det å vite at jeg ikke skal oppleve dette en gang til <3
Det blir samme her - alder, helsa mi og noen andre grunner at prøver vi ikke etter igjen. Venter på nr.2 nå og er utrolig takknemlig for det, men 2 barn blir nok for oss ❤
 
Her ble dette siste fødsel for min del. Skulle veldig gjerne opplevd å føde en gang til, men er fantastisk fornøyd med tre barn, så det holder for oss. Etter at mellomste kom til var vi veldig usikre på om vi skulle holde oss til to eller få et barn til. Klarte vel aldri helt å bestemme oss før jeg plutselig en kveld synes det var litt lenge siden sist jeg hadde hatt mensen og tok en graviditetstest som til vår overraskelse var positiv. Og her sitter jeg med han som var i magen, sovende på brystet og er sååå glad for at vi plutselig ble gravide. ❤️
 
Dette er vår første og vi ønsker nok 1-2 barn til. Siden vi allerede har kommet et stykke ut i 30 åra og det tok en stund før vi hadde en spire som satt hele veien så tenker jeg at vi ikke kan vente for lenge med nummer 2. Hvis vi ikke blir helt skremt av førstemann, så tror jeg vi begynner prøvingen høsten 2018 når jeg er tilbake i jobb :)
 
Vi vil nok prøve på nr 3 etter sommeren. Dette er vårt andre barn. Har mistet to mellom og tok 3år for at denne satt etter førsten kom til.
 
Med tanke på fødselen jeg hadde så tør jeg ikke tenke tanken på flere enda :(
 
Back
Topp