Når sykehuset ikke ringer

Jill1989

Flørter med forumet
Under samtalen på sykehuset da jeg fikk påvist MA, så sa hun damen jeg snakket med at hun skulle ringe på fredag før hun dro hjem 15.30 for og høre hvordan det går. Hun har ikke ringt, og jeg har masse spørsmål da prosessen ikke har startet skikkelig enda. Hva gjør jeg nå? De er jo ikke tilbake på jobb før på mandag.
 
Hum, så dårlig i grunn å ikke ringe tilbake:sour: Kan du eventuelt ringe legevakten i stedet?
 
De(gynekologisk) har vakt i helgen på sykehuset. Jeg fikk min første tablett ved MA lørdag morgen og var tilbake på mandag (valgte å få tablettene der og ikke hjemme). Ring evnt føden og hør med de?
 
Hum, så dårlig i grunn å ikke ringe tilbake:sour: Kan du eventuelt ringe legevakten i stedet?

De(gynekologisk) har vakt i helgen på sykehuset. Jeg fikk min første tablett ved MA lørdag morgen og var tilbake på mandag (valgte å få tablettene der og ikke hjemme). Ring evnt føden og hør med de?
Ringte føden da det er de som har ansvar for det i helgene. De hadde ikke hørt noe om min situasjon eller at de skulle følge meg opp. Men skulle ringe de tilbake i morgen tidlig om ikke noe skjer i løpet av kvelden/natten.
 
Ringte føden da det er de som har ansvar for det i helgene. De hadde ikke hørt noe om min situasjon eller at de skulle følge meg opp. Men skulle ringe de tilbake i morgen tidlig om ikke noe skjer i løpet av kvelden/natten.
Lykke til med å komme deg igjennom det. Sender deg en god klem :)
 
Det var dårlig. Men helt riktig å kontakte føden. :)
 
Back
Topp