Når starter/startet dere med innkjøp?

Tenkte å vente til over jul, men da er der jo veldig mye regninger også... Forsikriger og slik dritt...

Begynner vel snart , for å fordele litt kostnader over tid. Er noen ting vi vil ha nå som vi ikke hadde med førstemann.

Vil ønske oss babyting til jul, men det synes (selvsagt) svigermor var helt teit.
Hun har for vane å forkaste ønskelistene våre og si at ønskene ikke er bra nok :0
 
Hei jenter! Når tenker dere å starte innkjøpene av de litt større tingene som vogn, stellebord, seng, babystol osv? Dere som allerede har barn og mange av tingene fra før, når startet dere å kjøpe til førstemann?
Jeg har sååå lyst å begynne nå. Både for kosen sin del, men også for å fordele kostndene litt utover svangerskapet. Kjæresten min er derimot uenig og vil vente til hvertfall etter jul :p Er kanskje bare jeg som er overivrig, men vil gjerne høre hvordan dere skal gjøre det? :)

Beg når d føles riktig for deg tenker j. Noen handler noe allerede dagen for pos test, andre venter til termin.. J beg å handle når j fikk lyst med første. Beg m noen bodyer osv også fant vi vogn da j var 5-6 mnd på vei tror j..
Denne gang har j ikke handlet i noe stor grad, men fikk kjøpt en søskenbarn av naboen i går. Så d er første innkjøp til nurket.

D viktigste i de fleste sammenhenger er å gjøre d du føler er riktig for deg;)

Go'shopping:)
 
Tenkte å vente til over jul, men da er der jo veldig mye regninger også... Forsikriger og slik dritt...

Begynner vel snart , for å fordele litt kostnader over tid. Er noen ting vi vil ha nå som vi ikke hadde med førstemann.

Vil ønske oss babyting til jul, men det synes (selvsagt) svigermor var helt teit.
Hun har for vane å forkaste ønskelistene våre og si at ønskene ikke er bra nok :0
Må innrømme at no vart eg glad for at ho ikkje er mi svigermor :p
Fy så frekt! Makan...
 
Vi venter iallefall til etter oul på fredag. Begynner da å lete etter vogn og bilstol, så kjøper vi etterhver etter jul. Skal en tur til svigermor hvor vi får endel ting og utstyr.
 
Det er jo bra :)
Ja , så får jeg hellervære voksen å bite ting i meg... Hun er jo spesiell,men innafor normalen, bare at vi er så veeeeldig forskjellig når det kommer til det meste, og da irriterer det meste meg også. Spesielt det at hun alltid inntar en offerrolle ...
 
Hei jenter! Når tenker dere å starte innkjøpene av de litt større tingene som vogn, stellebord, seng, babystol osv? Dere som allerede har barn og mange av tingene fra før, når startet dere å kjøpe til førstemann?
Jeg har sååå lyst å begynne nå. Både for kosen sin del, men også for å fordele kostndene litt utover svangerskapet. Kjæresten min er derimot uenig og vil vente til hvertfall etter jul :p Er kanskje bare jeg som er overivrig, men vil gjerne høre hvordan dere skal gjøre det? :)
Jeg har startet for alvor nå. Har kjøpt to bilstoler, stellekommode og masse billigere greier. Venter nok litt med vogn (for ås e om det kommer tilbud), men finner jeg riktig pris så slår jeg til. Har ingen "hemninger" for å handle nå lenger :)
 
Da bestilte jeg ergo 360 bæresele fra jollyroom. Fint med rabatter :)
 
Klarte visst ikke å vente så lenge likevel. Handlet vogn på barnas hus i dag, og fikk gavekort på 2000 kr tilbake.
Jøss, det var en grei deal.

Fant ut i går at vår Baby Jogger City Mini GT varer opp til 15 kg. Har brukt den som trille for vår to-åring som nå er langt over 15 kg. Vogna veltet da han skulle krabbe ut av vogna. Det var på plena da, og han tok seg for og alt gikk fint. Så da må vi vurdere ny trille, evt slutte med vogn.
 
Er den på salg der? Eller hadde du egen rabattkode?
Det er sånt oktobersalg med timesrabatter. Det er siste dagen i dag. Det begynner kl 18. og varer til kl.23. Nye tilbud hver time :)
 
Det er sånt oktobersalg med timesrabatter. Det er siste dagen i dag. Det begynner kl 18. og varer til kl.23. Nye tilbud hver time :)
OK, da gikk jeg kanskje glipp av ergobaby-tilbudet da. Jaja, det kommer alltids et tilbud...
 
OK, da gikk jeg kanskje glipp av ergobaby-tilbudet da. Jaja, det kommer alltids et tilbud...
Ja, men det kan jo komme tilbud på den svarte i kveld. Jeg ska i alle fall følge med om det er noe mer jeg har på lista misom kommer på tilbud :)
 
Bilstol, seng, vugge, bilstolpose og vognpose er i hus.
Skal å se på stellekommode i neste uke, så da blir den nok kjøpt.
Vogn skal vi snart bestille. (Får vogn av mine foreldre)
Har kjøpt noe klær, men venter nok med resten til salg i romjul og januar :)
 
Jøss, det var en grei deal.

Fant ut i går at vår Baby Jogger City Mini GT varer opp til 15 kg. Har brukt den som trille for vår to-åring som nå er langt over 15 kg. Vogna veltet da han skulle krabbe ut av vogna. Det var på plena da, og han tok seg for og alt gikk fint. Så da må vi vurdere ny trille, evt slutte med vogn.
Det står jo i brukermanualen at maksvekt er 29,5 kg? Vi bruker fortsatt vår GT til vår snart treåring innimellom, han veier 17 kg..
 
Back
Topp