Når starter dere med Progynova?

H-40483649

Flørter med forumet
Hei!
Det e fryseforsøk på planen og venter flrste mens dag. Fikk beskjed å ta 2 tabletter på morningen og en på kvelden fra første mensdag.MEN. Jeg vet jo ikke når jeg har første mensdag før den e lism kommet. Det pleier ikke å begynne å blø kl 7 på morran for å si det sånn, kan godt hende det blir sent ettermiddag eller kveld. Regnes det da som første dag og er det da greit å bare ta kveldstabletten på første dag? Skal seff høre med sykehuset, men det er ikke så lett å få kontakt med dem
 
Jeg fikk beskjed om at første mensdag er fra det blør, altså ikke hvis det spotter. Men jeg ville sendt en melding til klinikken for å være på den sikre siden ;)
 
Med andre ord, hvis det begynner med lett blødning ettermiddag/kveld så er første mensdag dagen etter. Det fikk jeg veldig tydelig beskjed om hos min klinikk. Men som jeg skrev over, sjekk med legen/klinikken din for å være på den sikre siden:)
 
Jeg startet bare når blødningen kom igang. Var det kveld så tok jeg bare kveldsdosen.
 
Siden det ikke går an å slette eller redigere: se bort i fra mine svar, jeg så feil på medisinen. Det er ikke den samme jeg tok, så dette vet jeg ingenting om :Heartred
 
Back
Topp