Når står barna opp?

Som regel våkner han mellon 6:30 og 7:00. Han er 1,5 år. Står opp sammen [emoji4]
 
Normalen har vært som hos deg i maange år, nå har vi *bank i bordet*, vært heldige og det hører til sjeldenhetene at de våkner før 06. Stort sett 6.30-7.00. Men idag sov de til 7.30. Himmelsk!
 
Vanligvis et sted mellom 06:30 og 07:30, men nå for tiden driver han og våkner i 4-5-tida... [emoji849][emoji58] Håper det snur snart!
Han er snart 1,5 år.
 
Her sover 4 åringen til rundt kl 06.00-06.30. Han kan noen ganger våkne midt på natten men ikke hver natt.
Jenta på 6 måneder våkner rundt ca 05.30-06.00 tiden. Hun sover hele natten igjennom uten oppvåkninger fra ca kl 19.30-20.30.
 
Jeg er i permisjon så slipper heldigvis å vekke på hverdager. Storebror på 3 år har et godt sovehjerte, og sover fra 19.00/19.30 til mellom 8 og 9. Har av og til måtte vekke han hvis han sover lengre enn 9.
Lillesøster på 5 mnd sover som oftest til kl 8 om morgenen. våkner som oftest 1-2 ganger for mat, men har også sovet rundt noen ganger:)
 
Jenta mi på snart 5 mnd sover gjerne fra 2030 - 07 på eget rom. Får pupp og flaske i senga vår og sovner igjen til rundt 9-10. Veldig deilig for oss foreldre som er b-mennesker :joyful:
 
Fireåringen er vekkerklokka vår. Hun våkner kl 05. stort sett. I helgene kan det være det drøyes til 06.

Hun legger seg ganske tidlig, men det må hun. Blir det senere våkner hun like tidlig uansett. I går sovnet hun kl 23 (vi reiste til hytta, derfor ble det så sent.) og hun var oppe kl 06. (Gjett om det var gøy fra kl. 17 og utover i kveld da! :( )
 
2,5 år.
Sover hele natten, kan sove til litt før 10 på morgenen :)

Blir dog vekka 06:45 ca når jeg starter 8 på jobb. 8-halv 9 når jeg har fri og han skal i bhg :)

Om han står opp og går ut av senga før vi våkner så kommer han inn til oss å ser tv
 
min på 2 mnd starter vanligvis ikke dagen før mellom 8 og 9 :angelic: våkner gjerne 5 formå ha pupp, dor å så sovne igjen å sove til 8-9. Nyter det, fordi jeg vet at plutselig snur det :knegg:
 
Klokka 6 omtrent :p
 
Jenta mi på 7år står opp 7.30 men må nærmest dra henne ut av senga da. Før hun begynte på skolen kunne hun gjerne sove til 9 - 10 om hun fikk lov
 
Min ettåring står opp mellom 5 og 6:30 :confused2
 
Lillegutt på snart 2 pleide å sove til ca 5, så komme inn i senga vår og sove litt til. Men de siste dagene har han stått opp før sola, og sola står opp 03.55 i Oslo [emoji31]
 
Somregel rundt 6, de får uansett ikke lov til å stå opp før 6 om dem våkner før det. Noen ganger slår dem til å sover til 7 tiden. Idag sov lillebror til 7 og storebror helt til 7.30. Jeg våknet selvsagt 6.30 og fikk ikke sove igjen
 
Back
Topp