Når står barna opp?

5 åringen og 3 åringen sover til ca 06.30:)
Minstebroren på 5 mnd sover sammen med meg og pappaen og vi våkner rundt 06.30-07.00 tiden:)
 
2-åringen sover gjerne til 9-10 om morgenen. Hun på 8mnd står opp litt tidligere, men ikke så mye.
 
Storesøster på 3 år våkner som regel mellom 7.30-08.00 i hverdagene. Men hun kan gjerne sove til 09 i feriene. Lillebror på 2,5 mnd våkner stort sett i 9-tida [emoji4]
 
10 mnd, sover som regel til en gang mellom kl 6-7 :) våkner ofte til rundt kl 05, får pupp og tar gjerne litt ekstra søvn.
 
9åringen våkner ca. 7.00.

7åringen og 4åringen våkner gjerne rundt 9.

På hverdager må alle opp klokka 7 :)
 
I dag er det skoledag da. Så her sto den ene opp når hennes alarm pep kl 0630 og den andre når min pep 0700.

I helgene derimot sover de til de står opp. Alt mellom 0800 til 1100. Alt ettersom. De er 7.5 år og 12 år da
Akurat slik er det her også, mine barn er året under dine, altså 6,5 og 11 :joyful:
 
Har en på snart 5 år, han står opp mellom 7-8
Men har også en på 7 uker, oppe hver tredje time ca. Og vi står opp i rundt 10-11 tiden
Men er først nå det siste året 5 åringen står opp så «sent», da han først begynte å vite forskjellen på dag og natt, så var vi oppe klokken 5-6.
 
I uka ringer alarmen min 5, om jeg kommer meg opp da vekkes barna rundt halv 6. Men om småen har dårlige perioder (oftere enn gode), har vi enten hvert oppe lenge da eller akkurat sovnet igjen etter flere timer våkne.. I helgene våkner han alt fra 4.30-7 stort sett. Eldste våkner alt fra 5-7 i helgene...
 
Vi er ikke helt sikre på når jentene står opp i helgene da de ordner seg selv på morgenen[emoji5] Har bedt eldste ta bilde av klokka med ipaden når hun står opp ett par ganger da, men det var i langhelg hvor det ble sent på kvelden. De hadde da stått opp kl 8.

Det vanlige er nok rundt kl 7 hvis jeg skal tippe.

I ukedagene er det sambo som vekker dem (jeg får sove videre ettersom jeg er gravid, delvis sykemeldt og jobber halve dager), da står de opp ca kl 6.30/45 (eldste) og kl 7 (minste).

De er 5 år og snart 7 år[emoji846]
 
Frøkna på 2 går vi inn til kl 09 (hun er ikke i bhg enda, begynner til høsten), enten så vekker vi henne eller så sitter hun og leser i bok. Hun har et godt sovehjerte, alltid hatt ;)
Lillegutt på 6mnd starter dagen alt mellom 04-09 :nailbiting:
 
I lys av mitt barn, som våkner 6 ganger i løpet av natten for å så stå opp kl 5. Så lurer jeg på hvordan dere andre har det?
Og står dere opp sammen med dem?
Min er ett år, så bare å stå opp gitt..:coffee

Alder?
 
Står opp (må vekkes innimellom) 7 i hverdagene og mellom 7 og 9 i helgene. Han er 2:)
 
Har vært rundt 05 lenge, men i d siste har hu sovet til 06 ca. Står opp med hun om jeg ikke klarer å få hu til å sovne igjen. Er bare 2 år.
 
Back
Topp