Når står barna opp?

M

Moderator Kristin

Guest
I lys av mitt barn, som våkner 6 ganger i løpet av natten for å så stå opp kl 5. Så lurer jeg på hvordan dere andre har det?
Og står dere opp sammen med dem?
Min er ett år, så bare å stå opp gitt..:coffee
 
Alt for tidlig!:p Stort sett mellom 05.30 og 06.30. Hun er 10 mnd :happy:
 
2 åringen våknet første gangen 4.30 imårrest - lite aktuelt å stå opp da altså, han sovna heldigvis igjen og sov da til kl 6![emoji28]
 
Mellom 5-6 stort sett. Ja jeg står opp sammen med han, han er bare 2.
 
I dag er det skoledag da. Så her sto den ene opp når hennes alarm pep kl 0630 og den andre når min pep 0700.

I helgene derimot sover de til de står opp. Alt mellom 0800 til 1100. Alt ettersom. De er 7.5 år og 12 år da
 
I lys av mitt barn, som våkner 6 ganger i løpet av natten for å så stå opp kl 5. Så lurer jeg på hvordan dere andre har det?
Og står dere opp sammen med dem?
Min er ett år, så bare å stå opp gitt..:coffee
4:30. Men vi står ikke opp da.. gir beskjed om at hun skal legge seg igjen
 
Vi må stå opp kl 6 på hverdager. Hun våkner stort sett mellom 5.30 og 6 hver eneste morgen 7 dager i uka. 3 år. Legger seg i 19-tida.

Fordelen med det er at hun er et morgenmenneske, aldri grinete om morgenen, vi må aldri vekke henne. Men fytti så deilig det hadde vært å få sove til 7-8 i helgene :p
 
Stort sett mellom 7 og 8. Men om hun ender opp hos oss, veeeldig sjelden hun våkner om natten, er det gjerne med vekkerklokka til samboer 0630.
Hu blir 3 i juli.

Minste skal gjerne ha mat annenhver time minst, men han er bare 7 uker
 
Hun på snart 6 er oppe 730-800.. og han på snart 12 drar seg ut av senga 730...
I helgene er de, ikke overraskende, oppe før 7. Begge to.
 
Heldig som får sove så lenge :) når begynner skoledagen?

Mine må opp 6.30-45..
Det synes jeg er sent. Om en sjelden lørdag eller søndag dattera mi sover helt til 6.30 føler jeg meg uthvilt :p :D fordi vi er så vant til at hun våkner mellom 5.30 og 6.

For et par måneder siden sov hun (og dermed også vi) til 7 på en lørdag!! Føltes litt som å sove til 10 før jeg fikk barn :p Mest uthvilte dagen jeg har hatt i år! Hehe
 
Det synes jeg er sent. Om en sjelden lørdag eller søndag dattera mi sover helt til 6.30 føler jeg meg uthvilt [emoji14] :D fordi vi er så vant til at hun våkner mellom 5.30 og 6.

For et par måneder siden sov hun (og dermed også vi) til 7 på en lørdag!! Føltes litt som å sove til 10 før jeg fikk barn [emoji14] Mest uthvilte dagen jeg har hatt i år! Hehe
Nesten så mam våkner med panikk og lurer på om barnet puster når det skjer? [emoji85][emoji23][emoji56]
 
Nesten så mam våkner med panikk og lurer på om barnet puster når det skjer? [emoji85][emoji23][emoji56]
Haha ja litt sånn «er hun syk?» i allefall. Siden hun er tre og et halvt bekymrer jeg meg ikke lenger for om hun har slutta å puste da :p :)
 
I ukedagene må jeg vekke de kl 7. I helgene varierer det, eldste står opp selv når han våkner men han får ikke stå opp før 7 og må helst holde sengen til 7.30 og det følger han :)
Minste på 5 våkner alt mellom 7 og 8 i helgene, da står hun opp sammen med broren før mor står opp rundt hall 9 - 9 :)
 
Haha ja litt sånn «er hun syk?» i allefall. Siden hun er tre og et halvt bekymrer jeg meg ikke lenger for om hun har slutta å puste da [emoji14] :)
Nei da var hu jo ikke så lita gitt [emoji23] Husker mi en gang hu var 4 mnd sov til 11. Da kjente jeg virkelig panikk. Løp over til rommet. Men hu sov gitt. Var ikke vant med det. [emoji15] Var liksom veldig drøyt !
 
Stort sett rundt kl 6-6.15. Men de kan slå til å sove til 6.30-7 også. En sjelden gang våkner de mellom 5 og 5.30
 
Alltid sovet lenge. Når han var et år kunne han sove til 10-11. Nå sover han til vi eller vekkerklokka vekker han når det er skoledag(han er 8) og til rundt 9 i helgene
 
Toåringen sover til 07 ca.
Hun på 8 mnd sover til 06.15 ca.
Begge to sover heldigvis hele natta uten å våkne.
 
Back
Topp