Når sluttet dere å amme?

Ja, kanskje det er det som må til at jeg blir gravid igjen og melken smaker æsj ;) ellers tror jeg aldri vi får sluttet :p Slet mye med å bli gravid med første :( så spørs om det går så lett. Har regelmessig mens så håper ikke ammingen er en stopper for å bli gravid i utgangspunktet. Gleder meg til å bli prøver igjen snart :)

Vi brukte, også tid på, og lage vår 1.sammen, og valgte derfor og droppe prevensjon etter hun kom. Jeg full ammet i 6 mnd, og ammet MYE hele døgnet selv etter hun begynte på vanlig mat i tileg.
Alikevell ble jeg gravid fortere :p
Denne gang også til tross for ENDA hyppigere amming gikk det fort :D
Krysser fingrene, for dere :)
 
Vi brukte, også tid på, og lage vår 1.sammen, og valgte derfor og droppe prevensjon etter hun kom. Jeg full ammet i 6 mnd, og ammet MYE hele døgnet selv etter hun begynte på vanlig mat i tileg.
Alikevell ble jeg gravid fortere :p
Denne gang også til tross for ENDA hyppigere amming gikk det fort :D
Krysser fingrene, for dere :)

Takk :) Godt å høre gode historier med noen andre som også har brukt litt tid. Han fine gutten vår kom som et sjokk etter 32 mislykkede PP, og et mislykket IVF/insett. Nå er det lukket for søskenforsøk på klinikken vi opprinnelig var på, med mindre man har noen på frys og det har ikke vist, så ja... Håper virkelig spiren sitter i løpet av sommeren eller høsten!!!
 
Back
Topp