Når slutter man å gråte?

Jeg gråter fortsatt innimellom når ting er vanskelig, spesielt nå som både opprinnelig termin nærmer seg og jeg er i gang med nytt forsøk. Og det vil nok være sånn til jeg sitter der med baby i armene. For jeg skulle jo ha vært ferdig med prøving og IVF for 8 måneder siden jeg.. Men slik ble det ikke.

Vi får bare gråte når ting blir vanskelig og håpe at regnbuebabyen vår kommer.
[emoji173]
Jeg kjenner jo årets nyttårsaften blir spesiell, da jeg hadde termin først 1.januar, så kommer april og den blir nok ennda tyngre.
Jeg håper virkelig for din del at dere lykkes på neste forsøk[emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Er det ikke mulig å bli litt prioritert?[emoji173]

For all del. Utredningen pågår for fullt og jeg følges opp flere ganger per uke. Det trengs bare mange serieprøver som igjen gir behov for ny rekke med serieprøver. Prøvene må tas med flere dagers mellomrom og bruker 3-5 dager på å bli analysert. Dermed går ukene og månedene før det kan konkluderes... jeg skulle jo helst hatt en avklaring umiddelbart, men det er ikke mulig å få til [emoji13]
 
For all del. Utredningen pågår for fullt og jeg følges opp flere ganger per uke. Det trengs bare mange serieprøver som igjen gir behov for ny rekke med serieprøver. Prøvene må tas med flere dagers mellomrom og bruker 3-5 dager på å bli analysert. Dermed går ukene og månedene før det kan konkluderes... jeg skulle jo helst hatt en avklaring umiddelbart, men det er ikke mulig å få til [emoji13]

Ah sånn å forstå, da er det bare å prøve å spise tålmodighetskake[emoji85]
Bra du blir utredet skikkelig, så kan det komme noe godt ut av utredningen[emoji4] [emoji173] Aldri hørt om binyresvikt før så for nysgjerrige meg så er det litt spennende å lære noe nytt.
Selv om jeg helt klart håper det ikke er så ille so først antatt [emoji173]
 
[emoji173]
Jeg kjenner jo årets nyttårsaften blir spesiell, da jeg hadde termin først 1.januar, så kommer april og den blir nok ennda tyngre.
Jeg håper virkelig for din del at dere lykkes på neste forsøk[emoji173] [emoji173] [emoji173]

❤️❤️
 
Håper det går bra med dere her inne.

Jeg mistet på søndagen, hadde positiv test på lørdag, så ganske nytt her enda.

Mandag og tirsdag var jeg vrak, onsdagen litt bedre, og torsdagen kunne jeg si at jeg hadde spontanabortert uten å gråte.
Humøret mitt varierer fortsatt veldig, men heldigvis er mannen min veldig oppmerksom om dagen, og det hjelper veldig. :)

Til deg om venter på endokrinolog så varierer det veldig hvilket sykehus du står i kø på.
Jeg flyttet fra Drammen til Bærum, og var ferdig behandlet for høyt stoffskifte 2,5 mnd før jeg fikk innkalling til første timen i Drammen (14,5 mnd fra henvisningen var sendt). Evt. så kan du vurdere første time privat, hvis de mener at du burde prioriteres så kan de påskyndes i det offentlige, det er min erfaring. :)
 
Gi deg selv den tiden du trenger:Heartblue sender mange gode klemmer:Heartred
 
Dagen etter Cytotec kur startet jeg denne, jeg har sluttet å gråte. Men sorgen ligger godt begravd og gjemt i hjertet. Kommer frem enkelte dager, som i dag. Den velter frem, følelsen av sorg, skuffelse og savn.
 
Dagen etter Cytotec kur startet jeg denne, jeg har sluttet å gråte. Men sorgen ligger godt begravd og gjemt i hjertet. Kommer frem enkelte dager, som i dag. Den velter frem, følelsen av sorg, skuffelse og savn.
Når man ikke har vært prøver så lenge og "kun" mistet en gang så kan man bare forestille seg sorgen og fortvilelsen man føler på etter lang tid..
Jeg heier så inderlig på deg nå i IKM 37( er i samme IKM-"gruppe"):Heartred
 
Når man ikke har vært prøver så lenge og "kun" mistet en gang så kan man bare forestille seg sorgen og fortvilelsen man føler på etter lang tid..
Jeg heier så inderlig på deg nå i IKM 37( er i samme IKM-"gruppe"):Heartred
Dagen etter Cytotec kur startet jeg denne, jeg har sluttet å gråte. Men sorgen ligger godt begravd og gjemt i hjertet. Kommer frem enkelte dager, som i dag. Den velter frem, følelsen av sorg, skuffelse og savn.
Mente IKM uke 36, ikke 37..
 
Dagen etter Cytotec kur startet jeg denne, jeg har sluttet å gråte. Men sorgen ligger godt begravd og gjemt i hjertet. Kommer frem enkelte dager, som i dag. Den velter frem, følelsen av sorg, skuffelse og savn.

Skjærer i hjertet mitt når jeg leser. Tenker på deg og håper du snart får en frisk liten babyspire[emoji173]️ Har det som deg, noen dager er helt pyton og det er særlig når mensen kommer. Hjelper ikke akkurat på med alle de kjemiske som gir håp, men som like fort ender i verdens verste mens[emoji17]
 
Dagen etter Cytotec kur startet jeg denne, jeg har sluttet å gråte. Men sorgen ligger godt begravd og gjemt i hjertet. Kommer frem enkelte dager, som i dag. Den velter frem, følelsen av sorg, skuffelse og savn.

Veit hvordan du har det ❤️ håper vi får hjerteplasteret vårt snart. Stor klem
 
Nå gravid i uke 9 igjen, føler jeg det er som rykk tilbake til start igjen.
Det er jo vanskelig å håpe det går bedre denne gangen enn sist, jeg blør og ting ser ikke lyst ut.
Jeg vil ikke tilbake til sorgen, kanskje jeg er sterkere denne gangen.
 
Nå gravid i uke 9 igjen, føler jeg det er som rykk tilbake til start igjen.
Det er jo vanskelig å håpe det går bedre denne gangen enn sist, jeg blør og ting ser ikke lyst ut.
Jeg vil ikke tilbake til sorgen, kanskje jeg er sterkere denne gangen.
Jeg heier på spiren din og håper blødningene er helt uskyldig<3
 
Nå gravid i uke 9 igjen, føler jeg det er som rykk tilbake til start igjen.
Det er jo vanskelig å håpe det går bedre denne gangen enn sist, jeg blør og ting ser ikke lyst ut.
Jeg vil ikke tilbake til sorgen, kanskje jeg er sterkere denne gangen.
Hei du! Har ikke fått med meg at du er gravid igjen.. Gratulerer❤️ Denne tråden kom opp som varsel hos meg. Føler sånn med deg og håper det er helt uskyldig blødning. Har du vært på tul?
 
Takk dere, blødningen var ikke uskyldig.
Spiren var helt borte, uten at klumper har kommet ut.
Men overraskelsen var at det lå en ny spire på 5uker å venteto_O
13 dager etter at vi så en spire på 7+4 med bankende hjerte på tul.
Mistet en, fikk en ny underveis på ett eller annet rart mirakuløst vis. :Heartred

Har skrevet om dette i dagboken min(link i signaturen).
 
Back
Topp