Når slutter man å gråte?

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Her herjer hormoner, skuffelse og sorg i en "god" cocktail, når vil det roe seg? Føler meg jo helt utslitt og tynnslitt.
 
Her herjer hormoner, skuffelse og sorg i en "god" cocktail, når vil det roe seg? Føler meg jo helt utslitt og tynnslitt.
Huff, leit å høre at du føler deg slik :( for meg herjet følelsene voldsomt i 4/5 dager, men jeg tenker at det der er veldig individuelt. Viktigste er at du tar vare på deg selv og tar den tiden du trenger :Heartred
 
Her herjer hormoner, skuffelse og sorg i en "god" cocktail, når vil det roe seg? Føler meg jo helt utslitt og tynnslitt.

Jeg brukte nesten to uker på å komme meg gjennom det verste. Fortsatt stikker det når jeg ser kulemager og nyfødte babyer. Håper det blir lettere når jeg får ny spire selv... klem til deg - det blir bedre!
 
Huff, leit å høre at du føler deg slik :( for meg herjet følelsene voldsomt i 4/5 dager, men jeg tenker at det der er veldig individuelt. Viktigste er at du tar vare på deg selv og tar den tiden du trenger [emoji813]red
Jeg vil gi det den tiden det trenger, er litt redd for å gi sorgen for stor plass vil gjøre det vanskelig å prøve om man opplever dette mange ganger.
 
Jeg brukte nesten to uker på å komme meg gjennom det verste. Fortsatt stikker det når jeg ser kulemager og nyfødte babyer. Håper det blir lettere når jeg får ny spire selv... klem til deg - det blir bedre!
Takk, håper virkelig vi får nye spirer som holder seg på plass i 9mnd[emoji173]
 
Gikk til og fra for meg. Ble lettere når jeg kom til EL igjen. Litt ulikt utifra hvor langt jeg kom og hvilken abort i rekka det var.
 
Gikk til og fra for meg. Ble lettere når jeg kom til EL igjen. Litt ulikt utifra hvor langt jeg kom og hvilken abort i rekka det var.
Den ser jeg virkelig[emoji22]
Tror nok at jeg følte litt på at noe var galt, men tenkte at 9uker er ganske trygt når man ikke hadde blødd en dråpe[emoji174] følte at jeg var litt tryggere når jeg kom meg til uke 9.
Blir kanskje lettere med mindre hormoner også.
 
Tenker det er fint og bra at man får utløp for det triste og sorgen man bærer på. Det gjør det enklere å komme seg på sikt! Håper du har god støtte i de rundt deg også [emoji173]️ Denne gangen kom jeg meg fortere enn sist jeg mistet, enda var jeg bare i uke 4 sist jeg mistet i 2015. Men da var kroppen min proppet full av pergotime..Denne gangen kom tanken om at noe ikke stemte så tidlig, allerede i uke 4 -5 ante jeg uråd.. Håper du blir gravid igjen snart, det bruker å hjelpe [emoji173]️
 
Her herjer hormoner, skuffelse og sorg i en "god" cocktail, når vil det roe seg? Føler meg jo helt utslitt og tynnslitt.

Den verste hormon berg-og-dalbane varer i 10-14 dager etter at man har mista, men sorgen og tårene varer jo ofte lenger. Jeg følte meg dog bittelitt mer i vater da det hadde gått 2 uker. Leit å lese om det du går gjennom. Klem ❤️
 
Tenker det er fint og bra at man får utløp for det triste og sorgen man bærer på. Det gjør det enklere å komme seg på sikt! Håper du har god støtte i de rundt deg også [emoji173]️ Denne gangen kom jeg meg fortere enn sist jeg mistet, enda var jeg bare i uke 4 sist jeg mistet i 2015. Men da var kroppen min proppet full av pergotime..Denne gangen kom tanken om at noe ikke stemte så tidlig, allerede i uke 4 -5 ante jeg uråd.. Håper du blir gravid igjen snart, det bruker å hjelpe [emoji173]️
Håper det ordner seg raskt for deg[emoji173] hormoner hjelper ikke akkurat på rekreasjonen, men dagen i går var bedre enn dagen før. Håper bare dagen i dag er bedre en gårsdagen[emoji4]
Jeg har veldig god støtte i de rundt oss, vi valgte å fortelle barn og foreldre om hvordan ting var, det ble for komplisert å holde det for oss selv. Vi ville ha litt forståelse.
 
Den verste hormon berg-og-dalbane varer i 10-14 dager etter at man har mista, men sorgen og tårene varer jo ofte lenger. Jeg følte meg dog bittelitt mer i vater da det hadde gått 2 uker. Leit å lese om det du går gjennom. Klem [emoji173]️

Takk[emoji173] har forberedt meg på at dette ikke er over på et knips nå. Ser flere sier opp til 2uker, så jeg tenker det vil nok ta ca det.
 
Den ser jeg virkelig[emoji22]
Tror nok at jeg følte litt på at noe var galt, men tenkte at 9uker er ganske trygt når man ikke hadde blødd en dråpe[emoji174] følte at jeg var litt tryggere når jeg kom meg til uke 9.
Blir kanskje lettere med mindre hormoner også.
Ja, man er obs på SA, men klarer liksom ikke ta høyde for MA..
 
Du kan få sagt det... ingen blødning er liksom det samme som at alt er ok.
Skal liksom være det. Nervene blir verre for hver gang og samtidig så kjenner jeg at jeg ikke orker forhold meg til det før etter TUL.
 
Tror aldri man slutter å gråte. Men det blir lettere å leve med etterhvert. Det forsvinner aldri, men en lærer seg noen teknikker for å takle det, eller skåne seg selv underveis, på sett og vis. Sorgen må få ta plass, selv om det er slitsomt.
 
Skal liksom være det. Nervene blir verre for hver gang og samtidig så kjenner jeg at jeg ikke orker forhold meg til det før etter TUL.

Skjønner deg veldig godt. Fikk en forsmak på hva som venter i kveld. Ble plutselig to streker på testen min, og jeg ble ikke glad, bare fryktelig redd. Heldigvis bare en tullestrek, men det lover ikke godt [emoji13]
 
Skjønner deg veldig godt. Fikk en forsmak på hva som venter i kveld. Ble plutselig to streker på testen min, og jeg ble ikke glad, bare fryktelig redd. Heldigvis bare en tullestrek, men det lover ikke godt [emoji13]
Sikker på det var tullestrek?

Jeg tar det for gitt å bli gravid hver måned, men det er liksom like sant at det bare går galt...
 
Var nok bare en tullestrek. Samme i morges. Ikke antydning til sterkere. [emoji13]
Er du redd kjemisk graviditet? Vent 48t fra første test før du tar ny, hcg bruker jo litt tid på å øke[emoji173] [emoji106]
 
Back
Topp