Når skiftet dere til sportsdel?

Idho

Andre møte med forumet
Når skiftet dere til sportsdel på vogn? Har ei som skal opp å se og ikke ligge i vognbagen..
 
Når skiftet dere til sportsdel på vogn? Har ei som skal opp å se og ikke ligge i vognbagen..

Lite erfaring selv på akkurat den, men flere venninner har flyttet over ved 5-6mnd da bagen blir for trang! Men opp til hver enkelt [emoji5][emoji1417] gjør det DU føler er best for deg og ditt barn [emoji1]
 
Når skiftet dere til sportsdel på vogn? Har ei som skal opp å se og ikke ligge i vognbagen..
Byttet ved 4,5 mnd ca da hu vokste ut a bagen, solparaplyen knakk og hu ble veldig nysgjerrig samtidig. Ryggen kan legges nesten helt ned, hu trives godt og sitter litt opp noen ganger. Men prøv å se [emoji4]
 
7 mnd, da hun reiste seg opp
 
6mnd, for vi hadde Simo kombi... Fra hun var en god del yngre ville hun opp og se, så jeg rullet sammen tepper og håndklær bak ryggen hennes så hun kom litt mer opp. Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial denne gangen og da kan ryggen settes opp i vognbaggen så den forhåpentligvis kan brukes over vinteren, og til hun er 8-9mnd :)
 
4.5 mnd ca, nektet å logge flatt pga låsninger og sportsdelen hadde nyfødtinnlegg, men ble mest bæring uansett.
 
Var ca 8-9 mnd. Bugaboo Buffalo har såpass lang bagdel at det ikke var noe problem. Var godt å ha mer beskyttelse fra vær og vind over vinteren. Er så utrolig glad for at vi gikk for en lang vogn. Noen vi kjenner vokste ungen ut før 5 mnd, og den ungen var kortere enn vår, de hadde gått for en annen vogn med kort bagdel og endte opp med å kjøpe ny vogn.
 
5mnd, anbefaler ergonomisk sportsdel dersom ungen ikke sitter selv enda[emoji106]
 
1 ungen ble flytta da han var 6 mnd. Men minste mann nå, vil ikke flytte over til sportsvogn og han er 83 cm 10 mnd :/
 
Første var 8-9mnd og andre var nesten 6mnd :)
 
Var vel da frøkna var 6-7 måneder, tror jeg. Vi hadde emmaljunga Edge.
 
Når de begynte å sette seg opp i vonga :p Rundt 6 mnd alder for min del :)
 
7 mnd med første [emoji4]
 
Back
Topp