Når søke barnehageplass ?

Irenemor82

Forumet er livet
Når må vi søke hvis vi trenger plass fra mars 2013? :)
 
Jeg har søkt nå, og vi trenger plass fra mars 2013:) Veit ikke hvor lang behandlingstid det er, det er sikkert forskjellig ettersom hvor man bor og hvor mye de behandler. Men tror ikke det er dumt å søke nå! 
 
jeg søkte med en gang vi fikk personnummeret og navn
 
Vi har fortsatt ikke bestemt oss for når hu skal begynne. Men jo før jo bedre tenker jeg :)
 
jeg har søkt allerede nå. har ikke noen bestemt dato han må begynne men vi har satt april som ønske så får vi se.... tror det er bedre jo tidligere du er ute
 
Vi søkte med en gang vi fikk personnummer - 3,5 uke gammel. Dette fordi at her i Tønsberg så går det på hvor lenge du har hatt søknaden inne når de begynner opptaket i februar.
 
Dere som har søkt, hvordan søker man? jeg føler meg helt grønn på det området :) hehe.. finner man barnehage selv, er det gjennom nav? hvor kan jeg lese om det?
 


Irismor skrev:
Dere som har søkt, hvordan søker man? jeg føler meg helt grønn på det området :) hehe.. finner man barnehage selv, er det gjennom nav? hvor kan jeg lese om det?

Du finner det på hjemmesiden til kommunen din. Og du velger selv hvilken 3 barnehager du vil ha på søknaden din. Du finner informasjonen du trenger på kommunesiden. Under barnehage/ barnehagesøknad:-) Håper du finner det:-)

 
Takk
 
Back
Topp