Når partneren snorker

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Hva er løsningen deres? Da mener jeg for dere som faktisk lykkes med å gjøre noe med det. Nysgjerrig. Hva er reaksjonen tilbake?

Her i hus så får han seg en dytt med en fot, et kne eller en albue, eller klaps på kinnet og et snøft om å slutte å snorke. Han snur seg litt eller endrer stilling så er problemet borte. Ikke våkner han noe særlig heller, han husker som regel ikke at jeg har gitt han kjeft om natta.
 
Det er ikke noe å gjøre med snorking, med mindre det skyldes overvekt og/eller noe som kan fikses med nesespray/-plaster eller operasjon.
Hvis han ikke vil bli kvitt snorkingen er det ikke så mye annet å gjøre enn å legge seg et annet sted og sikre sin egen søvn. :)
 
Når mannen snorker før jeg har sovnet, dulter jeg borti han slik at han våkner til litt og slutter.
Ingen problem at han snorker så lenge jeg sovner først! :p
 
Min mann snorker bare når han sover lett, så enten må jeg sovne først, eller så må jeg vente.
 
Lite å gjøre. Plaster funker ikke, den sprayen funker heller ikke. Han er overvektig da, så hadde sikkert hjulpet litt å gå ned i vekt, men det er ett litt sårt emne å ta opp. Han er fullt klar over det selv. Men han har alltid hatt snorkeproblem da. [emoji849] I de aller verste tilfellene hvor jeg ikke får sjanse til å sove, går jeg på sofaen. Jeg sover lett, spesielt de siste årene. Jeg klarer ikke å sovne så fort og snorkinga hans er så intens.. [emoji17] Grusom. En gang våkna jeg av meg selv slå han rett i munnen med dyna. Heldigvis er dyna tjukk og han la ikke merke til det.. Jeg derimot ble litt paff og dro dyna med meg på sofaen [emoji849] Har bedt han ta opp med legen da. Men legen er visst skummel han også...
 
Jeg kjøper snorkespray til han. :D
Det funker!!
 
Jeg ble så sur en gang at jeg kløp han i nesen. :hilarious:
Stakkaren skvatt jo skikkelig. :angelic:
 
Jeg dulter i han så han våkner, da snur han seg og da slutter han som regel å snorke også.
 
Back
Topp