Når pappan skal stelle veslejenta og levere i barnehagen

BølleBella

Elsker forumet
Når pappan til unga deres skal ha ansvar for å stelle jenta og levere i barnehagen, ordner de håret til frøkna også da?

Isåfall, hvordan gjør de det? [8D]

Jeg ser for meg at mannen min leverer ungen med to hårstrikker og ber de lage musefletter eller noe sånt. Hehe.

Er mannfolka deres flinke til å lage fletter og hestehaler og sette i spenner? [;)]
 
Han gjør ikke det ikke hver dag, men av og til (når han gidder?[&o])
Men egentlig greit det, for vi har en lomme i sekken med strikk[:)] Så de i barnehagen fikser om han ikke gjør det[8D]
 
Her er det som regel barnehagen som fikser ja.. Men det er av den enkle grunn at vi ikke får lov.. [8D]
 
han ordner både hestehale og musefletter på barna, skikkelig flink syns jeg[;)]
 
Som ansatt i bhg er det veldig lett å se på håret til disse småjentene om mamma eller pappa har hatt morgenstellet. Har sett maaaaange kreative løsninger. Beste var en som kom med en sånn klype med magnet på(sån som man henger opp menyer/handlelister ol på kjøleskapet med.
 
(han er ikke faren)

han grer henne, men han har laget hestehale en gang hun skulle i bursdag.:)
 
Mannen lager hestehaler, "pippifletter" og noen ganger fletter. Å sette i en hårspenne i luggen og å børste håret gjør han og. 
 
Når eg låg på sykehuset i flere dager og pappen måtte levere så ankom hun hver dag med sove og lue sveis i bhg [8D]

Dei i bhg merka godt at det var eg som leverte uka etterpå iallefall [8D]
 
Han ordner håret ja..
 
No er det som regel eg som levera jentene i bhg, men det har hendt at han levera dei. Og da har eg ingen forventingar om at han skal ha i strikk og klemmer i håret deiras..

Er meir på det stadiet at eg håpar at han klara å få på dei klea, så dei sleppe å gå i nattis heile dagen... [8|]
 
ja han imponerer med både haler og flette..men å flette er enklere når håret er bløtt
 
Han pynter mer enn jeg gidder i alle fall.
 
Nei her går hun i barnehagen med god morgen sveis [:D]
 
NEI[:D] dvs han klarer å sette i klemmer, men strikk? NIKS. hehe. rart, når han kan binde de vakreste fiskefluer. men en strikk i håret til jentungen, deeet er avansert det!

men har skjønt at det er viktig å matche klær og hårklemmer da, der er han blitt flink(ja eg måå ha samme/matchende farge som på klærne..)
 
Her er det stepappa som leverer av og til. Han grer håret hennes, men stopper med det. Før hun fikk kort lugg satt han en hårspenne i luggen for å få den vekk fra ansiktet..
Er fornøyd jeg da..
 
Han grer når han husker det, og setter i spenner om han får lov...
 
Ho er nokså bestemt, og skal helst ikke ha noen ting i håret. Annet en en hårbøyle, og den tar ho i selv [:D] 
 
Men pga lengden på håret/luggen MÅ ho ha spenner i håret når ho har lua på (alt håret kommer frem, og irritere ho), så som oftes har vi spenner i sekken/festa på lua til BHG..
 
Håret gres iallefall[:)]

Men han setter opp håret, setter i spenner og slikt OM jenta her ønsker det[8D]
 
Nå har jeg bare gutter, men når pappaen gjør de klar og leverer i bhg ser de ikke ut[:D][:D][:D]

Tilfeldig genser til tilfeldig bukse, forskjellige sokker, hull på strømpebuksen og ikke gredd håret[8D]

Såpass at jeg nesten blir flau hvis jeg henter[:D]

Synes egentlig ikke det gjør noe jeg da... typisk mannfolk! sånn er det bare[8D]
 
Storejenta vår HATER å ha noe i håret, så det slipper han å styre med[:)] Han kjører henne hver dag, men jeg har alltid stått opp før de drar, så hu jeg børster over håret hvis han glemmer det eller ikke får lov[:)] Klær gjør jeg klart kvelden før!
 
Her leveres ungene med sove-sveis både av mor og far. Hvis hun ern sjelden gang sier hun vil ha noe i så gjør vi det begge to.
 
Back
Topp