Når pakker dere inn julegavene?

Ja elsker julefølelsen av å sitte på gulvet og pakke gavene fint inn, så blir nok i midten av desember.
 
Med en gang de er kjøpt. Vil ikke risikere at 6 åringen ser hva han skal få :p
 
Tar det litt etterhvert i år. I fjor ble det litt mye. Har pakket inn en gave hittil :p
 
Jeg har en runde med ungene tidlig i desember med det som skal sendes. De elsker å hjelpe til. Julemusikk og kos.

Så har vi en runde til mot slutten av desember med det som skal deles ut. Det som er til unger og mann tar jeg selv på et tidspunkt de ikke er tilstede. At ungene sover. Mannen enten på trening, jobbe sent eller beskjed om å holde seg i kjelleren.
 
Har pakket inn to runder allerede, på med julemusikk og frem med gavepapir [emoji4]
 
Fikk hjelp av ungene i dag, og tar det litt etter hvert. Barnas blir pakket en eller annen gang når de er på skolen eller når de sover. mannens tar jeg en kveld han er på nattevakt.
 
Pakker i to omganger:
Alt som skal gå med posten pakkes og er klart for sending før første desember.
Resten pakkes og er klart til et pinnekjøttlag i familien sånn i midten av desember en gang.
 
Har begynt alt jeg :)
 
Fortløpende når de er ferdig :) Tenker ta meg en snartur på senteret i løpet av uken eller neste for å gjøre unna litt
 
Like greit å gjøre det i butikken der jeg kjøper gavene. Deilig med alt som et ferdig og ikke venter på meg:happy:
 
To-tre dager før julaften:oops: Til nærmeste familie som vi skal feire sammen med da. Det som skal gis bort til andre må pakkes og leveres noe tidligere.
Jeg er kanskje litt spesiell da, for jeg synes det er kjempegøy å pakke inn julegaver, spille julemusikk og lade opp til den rette julestemningen :p Derfor gjør jeg det så tett innpå julaften.
 
Når jeg gidder. Kan være fra november til dagen før jul det gitt
 
Back
Topp