Når og hvordan fortelle?

Jeg vil bare være på den sikre siden før jeg sier noe. Vi har prøvd i 8-9 mnd, og han har blitt så skuffa av skyggestrekene som ender i mensa. Vil vise en test som lyser "GRAVID" :D Vi har ei på 2 og ei på 6 år :)

Det skjønner jeg godt! :Heartred skal sies at jeg tok vel 5 tester selv, 3 vanlige og 2 digitale, bare for å være sikker. :knegg:
Så koselig da. :Heartred tipper vi overlater til veslemann på 7 å dele nyheten vår om noen mnd også. :D
 
Det skjønner jeg godt! :Heartred skal sies at jeg tok vel 5 tester selv, 3 vanlige og 2 digitale, bare for å være sikker. :knegg:
Så koselig da. :Heartred tipper vi overlater til veslemann på 7 å dele nyheten vår om noen mnd også. :D

Da så ;) Jeg har kun fått en positiv strimmeltest foreløpig. Ganske sikker i min sak, da jeg ikke har fått antydning til så sterk strek siden forrige gang jeg var gravid. Men på onsdag har vi litt tid for oss selv og om alt går bra skal jeg legge testen i en boks og be han pakke opp :D *spent*

Såå kos at barna kan få dele nyheten. Tror storesøster her hadde elska det [emoji7] Men vil ikke si noe til dem før vi vet det er safe, etter tidlig UL eller nærmere 12 uker.
 
Jeg ønsker vel egentlig å være på ultralyd i uke 12 før vi sier noe til noen, men herregud så lenge det er til [emoji14]
 
Jeg ønsker vel egentlig å være på ultralyd i uke 12 før vi sier noe til noen, men herregud så lenge det er til [emoji14]

Ja, fy flate.. :yuck: jeg er 6+0 i dag.. og uke 12 er minimum det er jo helt sinnsykt lenge til.. :wideyed:
Hvor langt er du? :)
 
Siste kveld hvor jeg er den eneste som vet om den lille hemmeligheten [emoji173]️ I morgen skal mannen få vite at han endelig skal bli trebarnsfar [emoji7]
 
Har sååå lyst å fortelle det til guttungen !!!
 
Har sååå lyst å fortelle det til guttungen !!!
Jeg og, men han er bare snart 3, så da tror jeg alle andre og får vite det [emoji14] Han er så opptatt av babyer,så gleder meg til å si det til ham :)
 
Jeg og, men han er bare snart 3, så da tror jeg alle andre og får vite det [emoji14] Han er så opptatt av babyer,så gleder meg til å si det til ham :)
Så herlig :D
Ja i den alderen går de jo å forteller alt til alle,så kanskje ikke helt enda:knegg:

Min er 11 år,og kunne nok holdt på hemmeligheten men føler det blir veldig dumt å si at han ikke kan si det til noen...det blir jo veldig vanskelig for han vil jeg tro... Så får bare vente men han har så lyst på en lillebror eller søster så jeg kjenner det river i hjertet å ikke kunne si noe !
 
Back
Topp