Når mor og barn er syke

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
og far har brukt opp sine sykedager og barnet sine sykedager, må far ta fri uten betaling da? Jeg er uføretrygdet så jeg har vel ikke sykt barn dager?
Vi to ligger i full feber og hoster og er elendige, jeg har attpåtil time hos spesialist som jeg tror jeg må avlyse.
 
Da er det fri uten betaling, eller sykmelding som gjelder ja.
 
Hadde vel uansett ikke hjulpet om du har sykt barn dager vel? [emoji848] ikke sikker på hva du mener eller lurer på, tenker du at du ønsker at pappan skal være hjemme? Da blir det ulønnet ja[emoji854]
 
Hadde vel uansett ikke hjulpet om du har sykt barn dager vel? [emoji848] ikke sikker på hva du mener eller lurer på, tenker du at du ønsker at pappan skal være hjemme? Da blir det ulønnet ja[emoji854]

Om jeg hadde hatt ti sykt barn dager så om han kunne overtatt slik som med permisjonen.
 
kan han få overført dine sykt barn dager om du ikke har rett på det?

Jeg hadde jo rett på permisjon selv om jeg var ufør så gikk ut fra at jeg hadde rett på det og? Akkurat må er jeg for syk til jobbe men har jobbet sporadisk i små stillinger og da har man jo lov å være hjemme om barnet er sykt.

Synes uansett at barnet skulle hatt rett på 20 sykedager, ikke mor og far.
 
Kanskje han kan be om en sykmld noen dager, si at han selv er syk? så får han hvertfall betalt for de dagene han er hjemme. Eller så blir det sikkert uten lønn.
 
Jeg hadde jo rett på permisjon selv om jeg var ufør så gikk ut fra at jeg hadde rett på det og? Akkurat må er jeg for syk til jobbe men har jobbet sporadisk i små stillinger og da har man jo lov å være hjemme om barnet er sykt.

Synes uansett at barnet skulle hatt rett på 20 sykedager, ikke mor og far.
ja jeg ville spurt om det hvertfall
om du ikke har rett på juledager så burde jo han få de
 
Back
Topp