Når mini hopper over måltider på natt

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg har som regel måttet gi mat når jeg legger meg, og i 2-3 tiden også rundt 5-6 tiden. Men nå sov han fra kl. 19-4 uten mat. Veldig deilig for søvnen, hvis det ikke hadde vært for brystspreng.
Hva gjør man med dette? Pumper? Eller stabiliserer det seg etterhvert om det skulle fortsette? Skjedd 3 ganger på 1,5 uke nå.
 
Da stabiliserer det seg! Sier bare, NYT DET! :D
 
Da stabiliserer det seg! Sier bare, NYT DET! :D
Hehe det skal jeg absolutt:)
Håper det er sånn det skal bli fremover:p men gir heller mat kl 23 -isj enn 4-5 tiden da.. men så kravstor kan man vel ikke være:p
 
Jeg har som regel måttet gi mat når jeg legger meg, og i 2-3 tiden også rundt 5-6 tiden. Men nå sov han fra kl. 19-4 uten mat. Veldig deilig for søvnen, hvis det ikke hadde vært for brystspreng.
Hva gjør man med dette? Pumper? Eller stabiliserer det seg etterhvert om det skulle fortsette? Skjedd 3 ganger på 1,5 uke nå.
Heldig ! Nyt det :D
 
Send over noe sånt til min baby og, og nyt det. :D
 
Jeg har som regel måttet gi mat når jeg legger meg, og i 2-3 tiden også rundt 5-6 tiden. Men nå sov han fra kl. 19-4 uten mat. Veldig deilig for søvnen, hvis det ikke hadde vært for brystspreng.
Hva gjør man med dette? Pumper? Eller stabiliserer det seg etterhvert om det skulle fortsette? Skjedd 3 ganger på 1,5 uke nå.

Det er sikkert godt[emoji254] Men hvordan blir melkeproduksjonen? Altså produksjonen øker jo ofte du ammer om natta.
 
Screenshot_20180410-222027_Chrome.jpg Flere helsesøstre anbefaler å prøve å gi baby mat når mor selv legger seg for da er det større sannsynlighet for at baby sover lengre slik at mor slipper å våkne etter 1time, og da blir mor mer opplagt. Er du heldig så sover hun helt til neste dag siden hun har så lange soveperioder :)
 
Last edited:
Jeg har løsningen! Gi min mat så jeg kan sove litt :p haha
 
Vis vedlegget 252822 Flere helsesøstre anbefaler å prøve å gi baby mat når mor selv legger seg for da er det større sannsynlighet for at baby sover lengre slik at mor slipper å våkne etter 1time, og da blir mor mer opplagt. Er du heldig så sover hun helt til neste dag siden hun har så lange soveperioder :)

Det synes jeg ikke er en god ide i det heletatt for min lille.
Om hun ikke er veldig sulten, så spiser hun ikke så mye. Så da våkner hun like fort uansett :sorry:
Bedre å la henne sove lengre, så hun spiser mer :) og da sover lengre etterpå.
 
Det synes jeg ikke er en god ide i det heletatt for min lille.
Om hun ikke er veldig sulten, så spiser hun ikke så mye. Så da våkner hun like fort uansett :sorry:
Bedre å la henne sove lengre, så hun spiser mer :) og da sover lengre etterpå.
Som sagt, det funker ikke for alle:)
 
Nå har det vært økedøgn/uke, så varte ikke lenge.. Håper det blir sånn igjen når det er over:)
 
Back
Topp