Når kommer neste baby?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Mulig vi har hatt flere tråder om nestemann, men min ammebomullshjerne husker virkelig ikke :p

Når skal dere evt starte prøving? Ikke bestemt enda? Jeg håper gubben er enig i at vi skal starte prøvinga i januar/februar og at det klaffer i april/mai :p syns det er helt genialt at jeg skal være hjemme i sommer, har jobbet alle sommerferier siden jeg var 15 :p
Edit; skriveleif :p

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vi skal prøve når hun er to år, så om ca to år hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
3 år i alle fall. Elsker småbarnstiden, men syns det er for hektisk med to veldig små på én gang. Men den om 3 år(hvis det blir noen) blir nok den siste. Vil virkelig nyte denne lille nå, som om var den siste! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mulig vi har hatt flere tråder om nestemann, men min ammebomullshjerne husker virkelig ikke :p

Når skal dere evt starte prøving? Ikke bestemt enda? Jeg håper gubben er enig i at vi skal starte prøvinga i januar/februar og at det klaffer i april/mai :p syns det er helt genialt at jeg skal være hjemme i sommer, har jobbet alle sommerferier siden jeg var 25 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, trodde du var født i 91pga nicket og måtte le litt da min ammehjerne plutselig skjønte at det kunne du ikke være hvis du var passert 25.. Hehe! Lykke til m neste når den tid kommer, og kos deg med den du har nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, trodde du var født i 91pga nicket og måtte le litt da min ammehjerne plutselig skjønte at det kunne du ikke være hvis du var passert 25.. Hehe! Lykke til m neste når den tid kommer, og kos deg med den du har nå.


Sent from my iPhone using BV Forum

Skrivefeil! 15, ikke 25 ;) født i 91 ja ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, trodde du var født i 91pga nicket og måtte le litt da min ammehjerne plutselig skjønte at det kunne du ikke være hvis du var passert 25.. Hehe! Lykke til m neste når den tid kommer, og kos deg med den du har nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha..what she said;-)

Å nå ser jeg at det var en skriveleif..hehe..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her tenker jeg det blir 2-3 år mellom. Men tar jo ca 1 år å lage og ruge ;)
 
Jeg er storfornøyd med mine to herlige søte små. Så per idag, aldri. Men spør meg igjen om 2 år ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hvis det blir en til så tenker vi om 2-3 år:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Tja.. Vil jo gjerne prøve på en jente. Men blir nok ikke før om en to år minst. Spørs om mannen mener det samme da:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Tenker å begynne valsen sommeren 2016 tror jeg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uhm... Mens jeg var gravid med tvillingene tenkte jeg NEVER EVER EVER EVER... Men nå tror jeg kanskje jeg kunne tenke meg en til. Men det blir i så fall om en stund. Og mannen er ikke keen på fler ;) Jeg kunne ønske jeg kunne hoppe over graviditeten i så fall for den var det ikke noe possitivt ved overhode :p
 
  • Liker
Reactions: H27
Uhm... Mens jeg var gravid med tvillingene tenkte jeg NEVER EVER EVER EVER... Men nå tror jeg kanskje jeg kunne tenke meg en til. Men det blir i så fall om en stund. Og mannen er ikke keen på fler ;) Jeg kunne ønske jeg kunne hoppe over graviditeten i så fall for den var det ikke noe possitivt ved overhode :p
Bare gi det tid. Jo lengre du venter jo mer villig blir du til å hoppe i det. Du glemmer nesten hvor ille det var sist. Er det som skjer her nå, hehe:p
 
Back
Topp