Når kom kvalmen

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Når kom kvalmen hos dere? :)
Kjenner den kommer såvidt innimellom, men er ikke plagsomt, håper det fortsetter :)
 
Har så vidt begynt i går, uke 5+4. I dag kom brekningene :p glad for hvert tegn, men jammen blir man sliten av det :p
 
Den kom skikkelig på fredag, da var jeg 6+5. Den kom rundt uke 7 også i tidligere graviditeter, og varte til rundt uke 12-13...Slitsomt å være kontinuerlig kvalm, men samtidig litt godt å kjenne symptomer [emoji12]
 
Hos meg begynte den så smått fra 6+0, men kaster ikke opp enda heldigvis:)
 
Var vel i uke 6 altså sist uke det startet. Jeg er bare kvalm, men det er jo helt lammende til tider :hungover:
 
7+0 altså i går :grumpy: heldigvis bare små kvalm foreløpig..
 
Kjente det allerede 3+5. Har vært gradvis stigende etter det, men har fremdeles ikke kastet opp. Er 5+2 i dag.
 
Ca 3 dager før ikm. Mye uvel og ubehag i kroppen, men jeg lever fortsatt som før. Håper jeg klarer det til det går over.:) 6+2 idag.
 
Kvalm siden jeg stod opp i dag og måtte kaste meg over do skålen midt i tann pussen i dag tidlig:hungover: er på vei til begravelse og må tilbringe en del dager i samme hus som mine søsken. Ser dessverre ut som det blir vanskelig å holde dette skjult til tolv uker om jeg begynner å spy:hilarious:
 
Med første var jeg kun kvalm i 3. trimester. Nå begynte det 5+6. Men er uoverkommelig. Bare uggen når jeg setter meg ned og kjenner på det.
 
Kom en uke tidligere denne gangen i uke 5 forrige gang var jeg symptomløs til uke 6. Håper ikke det betyr at jeg blir kvalmere denne gangen.
 
Den har kommet gradvis snikende mer og mer de siste dagene. 5+3 i dag. Jeg er fortsatt fullt funksjonell og langt fra å kaste opp, men fortsetter det sånn så er det nok ikke lenge til den slår meg helt ut.. [emoji58]
 
Rundt uke 6, men den er levelig foreløpig. Verst om morgenen, når det er lenge siden jeg har spist og når jeg pusser tennene.
 
Back
Topp