Når kom det magiske øyeblikket?

kr.sand

Glad i forumet
Når sa barna mamma for første gang?
 
He,he...koslig innlegg![:)]
Barna her har sagt mamma rett rundt 1-års alder.
Iallefall sånn at det ble tydlig nok...
 
samme her, rett før ett år [:D] Det er fantastisk å høre det!!! Hadde en liten konkuranse med mannen om hva hun sa først, og det ble MAMMA [:)][:)][:)]

Lurer på hva minsten blir å si først....[8D] Det er spennende[;)]
 
Hei!!
Min lille Mia sier Mamma hele tiden nå.. Vi hører: "Mamamamamammma" og "daddadadadadda" som oftes.
HUn begyne å si mamma rundt 9-10mai. husker ikke helt datoen,men det er ikke så lenge siden. Å nå er det akurat som om det er blidt mer bevist. Jeg husker at gliset mitt var fra øret til øret[:D] Skikkelig stolt!! Det var noe helt spesielt når hun først sa det. Hun lå i senga si å ropte: "mmm..mma..mmamamma..mamama"[:)]
 
Jenta vår har begynnt å si noe som ligner mamma og pappa, det er mest mamaba, papapa og dadada, men av og til kommer det et tydelig mamma, angående far er det mest bappa. Jeg tror ikke hun er helt klar over betydningen enda men jeg blir jo ikke noe mindre stolt av den grunn [:)]
 
Ååh, jeg gleder meg sånn til det altså! Men jeg har jo mye å glede meg til før det skjer uansett. Det er jo så mye nytt og spennende hver dag!
Det er så herlig å være forelsket i min lille nussetuss! (og samboer også da!)[:D]
 
Back
Topp