Når kjente dere liv / spark i magen første gang?

Jeg kjente det allerede i uke 14. Jeg husker jordmor sa det var alt for tidlig, og at jeg antagelig bare kjente bevegelse i tarmen. Ukene gikk og denne "tarmbevegelsen" ble bare sterkere og sterkere. I uke 18 kunne både far og jordmor kjenne bevegelsene selv :) (Jeg var veldig tynn, om det har noe å si?)
Min jordmor sa de fleste burde kunne kjenne det innen uke 24. Og at det da skal være bevegelse daglig.
 
Jeg kjente det allerede i uke 14. Jeg husker jordmor sa det var alt for tidlig, og at jeg antagelig bare kjente bevegelse i tarmen. Ukene gikk og denne "tarmbevegelsen" ble bare sterkere og sterkere. I uke 18 kunne både far og jordmor kjenne bevegelsene selv :) (Jeg var veldig tynn, om det har noe å si?)
Min jordmor sa de fleste burde kunne kjenne det innen uke 24. Og at det da skal være bevegelse daglig.


Kjente det i uke 15 jeg, så 14 er vel godt mulig.

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app
 
Uke 24 med første. Og uke 21 med nr2 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjente først selv små dunk inni rundt uke 17-18, etter OUL i uke 19 har jeg vell kjent litt hver dag. Uke 22 kjente samboer utenpå magen. Er førstegangs :)
 
Kjente det i uke 14 :)
 
Jeg kjente det fra uke 14-15 sist og samboer kjente tydelige spark noen dager før vi var på oul.....
 
Første: uke 20 andre: uke 14-15:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Med første mann i uke 17-18 og med denne mellom uke 14-15 <3
 
Kjente det ganske sent jeg, mellom uke 20-25 tror jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første spark kjente jeg mens Jørgen Jæger snakka om Ridderkorset, veldig stort å kjenne babyen da, boknerd som jeg er;-) ca uke 20 :)


Mamma til 2 firbeinte allerede;-)
 
Kjente tydelige spark med nr 1 uke 17+0 ... Nå er jeg uke 14+2 å jeg kjenner at det romsterer, det er ingen tvil om at det er bebiss men kan tenke meg det går kanskje et par uker før skikkelige spark kjennes. Sikkert litt tidligere enn første gang :pP
 
Som andregangs kjente jeg litt etter uke 15 :)
 
Back
Topp