Når kastet du opp sist?

Kombinasjonen Captain Morgan og altfor lite mat i august i fjor :confused: Skikkelig flaut :sorry: Jeg har heldigvis ikke kastet opp i svangerskapet

Haha, hender jo man feilberegner ja [emoji39]
 
Jaaa :confused: men det var skikkelig flaut for jeg syns egentlig jeg er for gammel for en sånn nybegynnerfeil :p

Er vel noe med det når man er mamma, at man kanskje drikker sjelden og ikke tåler så mye som man er vant til. Og dagsform kan jo spille veldig inn :)
 
Er vel noe med det når man er mamma, at man kanskje drikker sjelden og ikke tåler så mye som man er vant til. Og dagsform kan jo spille veldig inn :)

Haha :p Ja det er helt sant, mye som har endret seg siden tidlig i 20-årene (Heldigvis ;):D)
 
Haha :p Ja det er helt sant, mye som har endret seg siden tidlig i 20-årene (Heldigvis ;):D)

Hihi :) Husker første gangen jeg drakk etter at jeg hadde fått eldste, var bare hallveis nede i cider nr 2 da jeg følte jeg måtte bremse opp. :p
 
Forrige helg! Provosert frem for å minske en evt hangover :p
 
Kasta vel sist opp for 7-8 mnd siden, var da gravid. Hvis jeg drakk vann før jeg hadde spist frokost, så kasta jeg opp. Slo aldri feil. Glemte meg dessverre flere ganger og drakk vann fordi jeg var tørst da jeg våkna, tok ikke mange minuttene før det kom opp igjen :p
 
Hausten 2015. Kombinasjon graviditet og migrene
 
I går. En liten omgangssyke. Alle i familien har fått/hatt det i løpet av de dagene som har vært nå.
 
I natt og i morges. Gleden ved evigvarende hyperemesis... bare 14 -16 uker igjen til mål, ganget med ca 10 oppkast per dag. Tja, er vel bare å stålsette seg [emoji33]
 
I høst. Var enten noe jeg hadde spist, graviditeten eller at jeg hadde spist for mye..
 
I januar.. menssmerter :p
 
Back
Topp