Når kastet du opp sist?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Og hva var sammenhengen? Fest, sykdom, reaksjon på noe? Selvvalgt evt? Eller graviditet?
 
Her spydde jeg under fødselen, så det er nesten 4 mnd siden. :p
 
Det husker jeg ikke rett og slett [emoji14] Så det må være lenge siden. Spydde under svangerskapet for 7 år siden da.
 
Det husker jeg ikke rett og slett [emoji14] Så det må være lenge siden. Spydde under svangerskapet for 7 år siden da.

Spydde bare én gang dette svangerskapet, om man ikke teller fødselen da. 5 ganger med storesøster. Satser på 0 når vi evt skal ha en tredje, er så fælt å spy!
 
Fødselen pga smerter, 29.05 i fjor, så snart et år siden.
 
I går...litt for mye forskjellige øltyper... [emoji14]
Før det var i januar, omgamgssyken. Men slapp unna med en gang heldigvis. Og før det igjen husker jeg ikke :D
 
Med unntak av alkoholrelatert tror jeg ikke jeg har spydd siden barneskolen, dvs 25-30 år siden :oops:
 
Et par dager siden. Den normale oppkasten som jeg ikke vet hva kommer av ;) Verken syk, gravid eller lignende. Bare kvalm til jeg kaster opp, og så er jeg fin igjen...
 
I går...litt for mye forskjellige øltyper... [emoji14]
Før det var i januar, omgamgssyken. Men slapp unna med en gang heldigvis. Og før det igjen husker jeg ikke :D

Hehe, slikt skjer den beste [emoji23]
 
Et par dager siden. Den normale oppkasten som jeg ikke vet hva kommer av ;) Verken syk, gravid eller lignende. Bare kvalm til jeg kaster opp, og så er jeg fin igjen...

Oi, så rart. Jeg har så vanskelig for å kaste opp, er akkurat som om kroppen holder igjen. Så omgangssyke er jo et mareritt, siden jeg ikke får det opp så lett så jeg kan føle meg bedre en stund.
 
Må være da jeg fant ut at jeg ikke tåler cider, for sånn 6 år siden..
 
Hehe, slikt skjer den beste [emoji23]
30-40 forskjellige øltyper på 4 timer var visst ikke noe triks [emoji14] haha (var på ølsmaking :) )
Var tidlig i seng da :D
 
Back
Topp