Når kan jeg bli lagt inn?

Februargull2017

Betatt av forumet
Altså nå sliter jeg sååå innmari med matinntak altså! Jeg er kun 6+5, men får ikke i meg noooe mat! Kaster opp ved å tenke på mat! Kster opp det lille jeg får i meg! Får i meg kun vann og litt gullerot! Det hjelper vell ikke å ringe i dag og si det har vært slik i to dager??? Hvor strenge er de for hjelp ang det? Jeg er alene hjemme om dagene med datter på 15 mnd! Jeg døøøør snart!!!
 
Ring legen og be om legetime, og legg plan med ham, de sjekker vel flere ting...
 
Kom deg til lege. Kanskje du kan få noe kvalmestillande så du kan holde på maten
 
Støtter forslagene om å dra til legen. Ikke godt å ha det sånn, og skulle være mamma samtidig.
 
Sender over ein god klem og håper formen din blir bedre snart [emoji173]️ Og at legen kan hjelpe deg
 
Gode klemmer sendes din vei, håper formen blir bedre snart :Heartred
 
Uffda, hørtes fælt ut når du har en liten i tillegg. Ta kontakt med legen og kanskje det er noen du kjenner som kan komme å avlaste deg litt? Håper du får god hjelp og føler deg bedre snart:)
 
Jeg dro på legevakt da blodtrykket mitt sank veldig i tillegg, ble innlagt og er på sykehuset 3 ganger i uka for intravenøs behandling. Ble innlagt på nytt igjen torsdag som var og lå i 5 dager. Hjelper veldig!
 
Jeg dro på legevakt da blodtrykket mitt sank veldig i tillegg, ble innlagt og er på sykehuset 3 ganger i uka for intravenøs behandling. Ble innlagt på nytt igjen torsdag som var og lå i 5 dager. Hjelper veldig!
Huff, det høres ille ut!
Kor langt er du på vei? Og når ble du dårlig?
 
Jeg dro på legevakt da blodtrykket mitt sank veldig i tillegg, ble innlagt og er på sykehuset 3 ganger i uka for intravenøs behandling. Ble innlagt på nytt igjen torsdag som var og lå i 5 dager. Hjelper veldig!
3 ganger i uka? Så du ligger der ikke om natta? Hvordan går det?
 
Hvordan går det med dæ?
 
fikk du noe hjelp av lege?
Jeg sleit med ekstrem kvalme gjennom absolutt hele svangerskapet sist gang. å fikk ingen hjelp.
var ikke anntydning til at jordmor brydde seg engang.

var kun da jeg fikk svangerskaps forgiftning at noen brydde seg å la meg inn på sykehuset. var ikke snakk om at jeg kunne få noe medisin mot kvalmen heller.

datteren min må ha klart å få i seg ok med næring, på tross av kvalmen min da. for hun var 47cm og 2800g ca da hun ble født, hun var ikke prematur. men måtte få litt lys behandling ellr hva dt nå var, pga hun var litt gul i huden.
 
Back
Topp