Når jeg har født skal jeg...

-Forhåpentligvis ha en fungerende kropp igjen
-Ha vill sex
-Bli flinkere til å bevege meg ute. Trilleturer.
 
Til Sverige! (Vel og merke når lille er 1,5-2 mnd). For kjæresten var der forrige uke og kjøpte med en energidrikk på boks til 5 SEK. Syns den så litt spes ut så han kjøpte bare én. Og til vår store overraskelse så smakte den helt likt som red bull, bare bittelitt mer sur. Så da må jeg dit og kjøpe ca 100 bokser :D HEAVEN!
 
Til Sverige! (Vel og merke når lille er 1,5-2 mnd). For kjæresten var der forrige uke og kjøpte med en energidrikk på boks til 5 SEK. Syns den så litt spes ut så han kjøpte bare én. Og til vår store overraskelse så smakte den helt likt som red bull, bare bittelitt mer sur. Så da må jeg dit og kjøpe ca 100 bokser :D HEAVEN!
Hva heter den?
 
Husker ikke :banghead: Bah.. Kastet boksen før jeg rakk å skrive ned navnet. Men den var mørk, blass rød med blått på. Og en krone? Skal se om jeg finner den på Google :)
Jeg bor inntil svenskegrensa, og kjenner jeg begynner å lengte noe veldig etter energidrikk nå. Synes den fresh fra battery er så god, men 4 ganger så dyr :p
 
Stå opp og gå ut av senga og være sikker på at jeg faktisk kan gå..
 
-Spise spekemat og myke oster
-ikke ha vondt i bekken/symfyse/rygg
-gå med vanlige klær
-ligge på magen
-etter noen måneder, kose meg med et glass vin en fredag el lørdagskveld
:happy093
 
- Spise brie og spekemat og blodig biff!
- Bevege meg og ikke tenke på hva et bekken er
- Ligge i fosterstilling med knærne trukket opp til rett under haka nesten og få det til uten en mage som er i veien
- Snu meg i senga
- Barbere legger og underliv
- Dusje uten å få blodtrykksfall og besvime
- Kle på skoene selv
- Trille tur og lufte hunden
 
Back
Topp